10 najvrijednijih modnih brendova na svijetu

[ssba]
March 5th, 2019

Prema statistikama Brand Finance, nezavisne kompanije za procjenu poslovnih vrijednosti, Nike nastavlja dominirati kao najvrijedniji brend na svijetu s vrijednošću od 32,4 milijarde američkih dolara, što je 16% više u odnosu na prošlu godinu.

 

Odvažne marketinške kampanje kuće Nike su ono što posebno ističe ovaj brend na prometnoj tržnici odjeće sportskih brendova. Prošle godine je to bila kampanja Dream Crazy sa Colinom Kaepernickom, a ove godine u centru pažnje je kampanja Dream Crazier koja slavi sportašice.

 

Suparnički brend adidas porastao je za 17%, na 16,7 milijardi dolara, što ga smiješta na treće mjesto. Iako je adidas ukrao dio tržišnog udjela brenda Nike na sjevernoameričkom tržištu, Nike je skoro dvostruko jači od adidasa.

 

Zara je sklonila kompaniju H&M sa drugog mjesta i pozicionirala se sa 18,4 milijardi. Švedska kuća H&M trenutno je na četvrtom mjestu sa 15,9 milijardi. U međuvremenu Uniqlo je imao porast od 48%, i popeo se četiri mjesta na listi, sad je sedmi sa 12 bilijardi američkih dolara.

 

Peti je Cartier, na šestom mjestu je Louis Vuitton, osimi Hermes, Gucci deveti i Rolex na desetom mjestu.

 

najvrijedniji brendovi 2019

 

 

Brand Finance izračunava vrijednost robnih marki kroz brojne mjerne podatke, uključujući prošle i predviđene prihode, računa snagu brenda kao i vrijednost zaštitnog znaka brenda. Ukoliko vas zanima pogledajte koji se brendovi nalaze na njihovoj listi od najvrijednih 50 brendova.




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team