Avon osnažuje žene širom svijeta već 130 godina

0
December 17th, 2016

Prije tačno 130 godina, 1886. godine, 34 godine prije nego su žene u Americi dobile pravo glasa, Avonov im je osnivač David H. McConnell otvorio mogućnost stvaranja vlastite karijere i financijske neovisnosti!

 

David H. McConnell / 1886.

David H. McConnell / 1886.

 

David nije planirao pokrenuti Avon kakav jeste danas. Zapravo, bio je putujući prodavač knjiga te je svom ženskom dijelu kupaca uz samu knjigu uvijek poklonio i neku sitnicu, poput uzoraka mirisa. Brzo je shvatio da su žene više zainteresirane za taj mali poklon pažnje nego za samu knjigu, a većinom su ga žene i dočekivale na vratima – jer ostajale su doma dok im muževi rade. Tako je krenuo u stvaranje vlastitih kozmetičkih proizvoda, ali i odlučio pokrenuti taj neiskorišteni ženski potencijal: u rad uključiti same žene kao predstavnice Avona i omogućiti im samostalnost i osjećaj važnosti, kroz direktnu prodaju.

 

20101110_otlk_set1_093

 

U malom uredu u New Yorku, sam je kreirao prve Avonove mirise, Little Dot set od 5 različitih parfema, otvorio California Perfume Company koji je s vremenom prerastao u Avon, jednu od najvećih kompanije direktne prodaje kozmetike u svijetu i najveće prodajne sile žena u svijetu, više od 6 miliona Avon Ladies.

 

Little Dot / 1886.

Little Dot / 1886.

 

 

 

Historija Avona

 

 

Godine 1886. David H. McConnell je osnovao je kompaniju California Perfume Company i zaposlio P.F.E. Albee kao prvu Avon Lady za prodaju mirisa u njenoj zajednici s ciljem da potakne i druge žene da čine to isto. Avon je, na taj način, bio prva kompanija koja je omogućila ženama finansijsku neovisnost – čak 34 godine prije nego su dobile pravo glasa.

 

Prvi proizvod ponuđen kupcima bio je set parfema Little Dot s pet različitih mirisa, a već godinu dana nakon osnivanja Avon je izdao svoj prvi katalog u boji. McConnell je 1895. izgradio proizvodni pogon u Suffernu u državi New York gdje je kompanija otvorila središnjicu.

 

1939

 

Godine 1928. naziv Avon prvi je put korišten na ambalaži proizvoda u počast McConnellovom najdražem piscu, Williamu Shakespeareu, rođenom u engleskom gradu Stratford-upon-Avon. Također, Avonov logo iz 1931. sadrži obrise kolibe Anne Hathaway, supruge Williama Shakespearea, dok je naziv kompanije California Perfume Company, Inc. službeno promijenjen u Avon 1939.

 

 

Avon ladies / 1902.

Avon ladies / 1902.

 

 

 

 

Novi izazovi i nezaustavljivo širenje

 

Prva medijska kampanja Avon Calling dovela je Avon u sam vrh kozmetičkog tržišta u SAD-u, a 1946., nakon 60 godina neprestanog rasta, kompanija je izlistala dionice na burzi i postala dioničarsko društvo.

 

California Perfume Company / 1897.

California Perfume Company / 1897.

 

Pet godina kasnije kompanija počela s televizijskim reklamnim kampanjama, od kojih je najviše uspjeha polučila Ding Dong, Avon Calling. Godine 1957. broj Avon Ladies premašio je 100.000, a prodaja dostiže 100 miliona dolara. Avon započinje proizvodnju nakita 1971. U samo četiri godine od pokretanja linije nakita, Avon postaje najveći svjetski distributer nakita.

 


 

Pogodite koliko bočica krema Anew Avon proda na sat? 2400 komada, svaki sat!


 

 

Razdoblje ’80-ih proteklo je u znaku daljnjeg širenja na tržišta širom svijeta. Avon je proslavio stoti rođendan 1986. godine, iste godine kao i Kip slobode, pa je kompanija postala službeni pokrovitelj njegove restauracije. Iste godine Avon, kao inovativna kozmetička kampanja, prva koristi retinol u proizvodima za njegu kože Bioadvance, a dvije godine kasnije predstavlja kozmetičku liniju proizvoda Avon Color. Iduće godine Avon je predstavio brend Anew i tako je postao prva kompanija koja je lansirala anti-age tehnologiju Alpha Hydroxy Acid.

 

bioadvance_beauty_recovery_system

 

 

 

Korak u novo doba

 

Godine 1996. Avon je predstavio internetsku stranicu za kupnju proizvoda, čime je postao prva kompanija na svijetu koja je omogućila kupcima u SAD-u online narudžbu proizvoda uz dostavu. Tri godine poslije Andrea Jung je postala prva žena na mjestu predsjednika Uprave Avona, dok je kompanija predstavila prvu globalnu medijsku kampanju pod nazivom Let’s Talk. Kampanja se fokusirala na jedinstven odnos između Avona i žena širom svijeta, kao i na najnovije inovacije u svijetu ljepote. Do 2010. godine Avon je postao kompanija s godišnjim prihodima od 10 milijardi dolara te više od šest miliona Avon Ladies.

 

 

 

 

Avonovo poslovanje

 

Avonovih pet načela – povjerenje, poštivanje, vjerovanje, skromnost i poštenje – temelj su poslovanja kompanije, i odraz načela na kojima je McConnell osnovao tvrtku prije 130 godina. Danas je Avon jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih kompanija koja se bavi direktnom prodajom, a Avonov je katalog njegova najbolja prodavnica.

 

 


Znate li da u ovom trenutku Avonov katalog lista 6 miliona žena?


 

 

Avonov proizvodni program sadrži više od 1100 proizvoda, kozmetičke kao i modne proizvode te proizvode za kućanstvo, a obuhvaća i vrlo prepoznatljive marke kao što su Anew, Avon True Color, Advance Techniques, NutraEffects. Više kozmetičkih proizvoda nosi ime robne marke Avon nego ijedno drugo u svijetu.

 

Avon je jedan od vodećih svjetskih proizvodnje mirisa, s dugom historijom proizvodnje mirisa s potpisom. U trenutnoj Avonovoj ponudi mirisa s potpisom nalaze se Outspoken i Avon Life koje su dizajnirale zviiezde poput Fergie i svjetski poznatog dizajnera Kenza Takade.

 

fergie-outspoken-party

 

 

 

Društvena odgovornost

 

Avon Fondacija za žene je najveća koorporativna filantropska fondacija u svijetu, fokusirana na pitanja koja su najvažnija ženama. Avon i Avon Zaklada za žene prikupili su milijardu američkih dolara, u više od 50 zemalja svijeta. Danas, Avon filantropija se fokusira na finansiranje istraživanja raka dojke i unapređenje pristupa kvalitetnoj zdravstvenoj zaštiti kroz Avon borbu protiv raka dojke, i napore da se smanji nasilje u porodici i rodno nasilje kroz program Progovorite protiv nasilja u porodici. Kompanija globalno u svojoj ponudi nudi posebne proizvode s roza vrpcom i sa znakom beskonačnosti za dizanje svijesti i prikupljanje sredstava za borbu protiv raka dojke i borbu protiv nasilja u porodici, organizira na stotine događanja posvećena ovim ciljevima, educira žene širom svijeta.

 

 


                         Svake se sekunde u svijetu proda čak 4 Avonova ruža za usne!


 

 

avon_130y-logo

 

Priča o Avonu je priča o ženama kroz više od jednog vijeka. Bilo je to jedno izvanredno putovanje. Avon je preživio i napredovao kroz dva svjetska rata, veliku ekonomsku krizu, dramatična razdoblja ekonomskih promjena i prevrata, služeći i potrebama svakog novog naraštaja žena pri tome ostajući vjeran svom temeljnom načelu biti kompanija koja ima posebno značenje u životu svake žene, rezimirala je Avonov uspjeh Šejla Korjenić, voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja.

 

ad_featuring_roaslind_russell_full avon_calling avon_calling_for_75_years avon_sun_lotion brazil_avon_naturals bubble_bath_4_oz california_massage-cream_1906_21 clear_skin_cleanser_plus_3_oz create_a_more_radiant_you dare_to_wake_up_to_younger_looking_skin final-p for_america_for_freedom_for_victory gertrude_recordons_facial_treatment_set latin_america__magazine_advertisement look_how_color_touches_you make_yourself_known-2 oh_that_sweet_honesty_feeling_after_your_bath persian_wood_perfumed_skin_softener_5_oz




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team