AVON: Zajedno protiv raka dojke

[ssba]
October 31st, 2018

Tokom mjeseca oktobra poznatog kao mjesec borbe protiv raka dojke kompanija Avon je pokrenula interesantnu kampanju za dizanje svijesti o bitnosti samopregleda i pregleda dojki pod nazivom Minuta za sebe. Kampanji u kojoj se privlačna snaga clickbait naslova iskoristila u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Aida Bukva i Emela Burdžović. Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije – poruku koju je svaka od žena ispričala na svoj način. A poruka je jednostavna: uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!

 

 

Budi zdrava je krovni projekt koji kompanija Avon i udruženje Novi pogled provode već niz godina, a koji podupire aktivno uključivanje u borbu protiv raka dojke. I ovogodišnja kampanja dio je istog projekta, u sklopu koje je Avon udruženju Novi pogled donirao 25.000 KM za daljnju borbu protiv ove opake bolesti koje će biti usmjerene u edukacije mlađe populacije kako bi se na vrijeme educiralo što više mladih ljudi koji će svoje novostečeno znanje moći uvijek da koriste.

 

 

avon minuta (3)

 

Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!

 

- Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena,ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati,pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije,mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju, podsjetila je Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.

 

 

- Ponosni smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka. Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke, Istakla je Danijela Šantić direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o.

 

Šejla Korjenić

Šejla Korjenić

 

- Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi, kazala je Šejla Korjenić PR specialist Avon Bosna i Hercegovina.

 

 

Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmite minutu za sebe i pregledajte svoje grudi!

 

 

Više o načinu vršenja samopregleda kao i ostale informacije potražite na www.budizdrava.com

 

avon minuta (4)

 




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team