Blitzkrieg metoda mršanja

[ssba]
January 20th, 2014

U moru dijeta koje se pojavljuju i izmišljaju svakodnevno samo da bi izgledalo da se vrše nova istraživanja u sferi fitnesa i mršanja, do sada bi trebali znati da funkcionira samo ono što vam stvori nove navike kako biste mogli zadržati rezultate. Ako odlučite da želite smršati i napraviti rezultat, onda trebate znati koji je najbolji metod za ostvarivanje rezultata.

 

 

 

Rat protiv masti

 

Ako niste do sada čuli za blitzkrieg radi se o metodi ratovanja korištenoj u II svjetskom ratu a riječ je o napadanju svim silama u kratkom vremenu bez ikakve naznake, nakon čega zauzimate veliku teritoriju, prije nego protivnik shvati šta se dešava. Na isti način treba napasti i masti. Mobilizacija svih resursa i eto rezultata.

 

Prije nekoliko dana sam razgovarao sa klijentom i htio je početi vježbati na sljedeći način – ponekad jedan, a ponekad dva puta sedmično i možda jednom do dva puta sedmično u kućnoj varijanti. Naravno, kao i svi želio je da postigne rezultat što prije, ako može sve za mjesec, najbolje bi bilo… Međutim, koliko uložite, toliko ćete i dobiti. Lagani pristup će donijeti male rezultate i onda gubite na motivaciji, jer treba puno vremena da postignete ono što želite, a znate da danas niko nema vremena. U ratu protiv masti trebate napasti svim mogućim sredstvima i to odmah dok tijelo ne skonta šta namjeravate.

 

women-lift-weights

 

 

 

 

Moj blitzkrieg

 

Kada bih bio u situaciji da trebam smršati i da to želim što prije, moj rat bi izgledao ovako:

 

Trening_6 puta sedmično po 45 minuta sa minimalno 60 minuta šetanja SVAKI DAN

Ishrana_0 ugljikohidrata mjesec dana, osim 50 grama voćnog šećera i borovnica u shake poslije treninga

Suplementi_Neki sagorijevač masti, multivitamin, omega 3, vitamin C, protein u prahu

Antistres_20 minuta dnevno relaksacije uz laganu muziku i duboko disanje, kamilica prije spavanja, šolja borovnica poslije večere, kafa na 1 dnevno, zeleni čaj na tri dnevno, pregledati 3 komedije sedmično.

 

Nakon ovog blitzkriega od mjesec dana uslijedile bi dvije sedmice laganijeg režima, jer tijelu treba odmor i malo uživanja –  2 treninga manje, malo više šetanja, malo više ugljikohidrata, cheat obrok jednom sedmično, od suplemenata multi, omega 3 i protein, antistres ostane na 20 minuta dnevno relaksacije i borovnicama. Šta mislite kakvi bi bili rezultati? Opet naglašavam  koliko uložite, toliko ćete i dobiti.  Ako trebam još rezultata, onda spremam drugi blitzkrieg…

 

 

piše_Džemal Gekić/ bootcamp.ba




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team