dm predstavio rezultate poslovanja u BiH

0
October 20th, 2016

Na današnjoj konferenciji za medije, kompanija dm predstavila je realizovane aktivnosti i rezultate koji su ostvareni u poslovnoj godini 2015/2016. Zahvaljujući vjernim kupcima, ali i atraktivnoj ponudi i cijenama, dm je uspješno poslovao i ostvario ukupan promet u iznosu od 126 miliona KM, što je, u poređenju sa rezultatima od prethodne godine, rast od 10 %.

 

U 62 prodavnice, centrali i distribucijskom centru dm drogerie markta, najvećeg lanca drogerija u BiH, zaposleno je više od 500 osoba. U modernizaciju prodavnica, otvorenje novih kao i uređenje i proširenje centrale i distribucijskog centra investirano je više od 6 miliona KM. Proširena dm centrala uređena je prema potrebama zaposlenika, a nudi ugodniji radni prostor kao i više sadržaja za odmor i relaksaciju za vrijeme i nakon radnog vremena.

 

zajednicka-fotografija-uprave-dm_2

 

- Poslovnim rezultatima ostvarenim u ovoj 10. godini poslovanja u Bosni i Hercegovini potvrdili smo lidersku poziciju na drogerijskom tržištu. Kraj poslovne godine prilika je da rezimiramo sve što smo ostvarili, ali i da se zahvalimo svima onima koji doprinose našem uspjehu. To su u prvom redu naši kupci, poslovni partneri, zaposlenici, ali i cijela društvena zajednica. I u narednoj godini nastavit ćemo investirati kako u uređenje novih i postojećih prodavnica tako i u kompetentniju ponudu drogerijskih proizvoda, ali i u društveno odgovorno djelovanje, izjavio je direktor Damir Šlosel.

 

Da je dm lider na drogerijskom tržištu potvrdili su i rezultati istraživanja tržišta Spectra na temu kupovine drogerijskih proizvoda koji su pokazali da čak 8 od 10 ispitanika za sebe kažu da su dm kupci. Brojnim kupcima dm je izbor broj 1 prvenstveno zbog kvalitetnih proizvoda po pristupačnim cijenama, ljubaznog i kompetentnog osoblja te moderno uređenih prodavnica.

 

Uz istraživanje tržišta, u cijelom dm koncernu provedeno je i istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika. Rezultati su pokazali da 94 % njih dm smatra veoma dobrim poslodavcem te bi dm preporučili i drugima kao poslodavca. Nagrada za Najpoželjnijeg poslodavca u 2016. godini također je potvrdila navedeno. Svim zaposlenicima dm nudi mogućnosti ličnog i profesionalnog razvoja i usavršavanja, ne samo kroz dodatne edukacije, nego i kroz aktivno sudjelovanje u različitim internacionalnim projektima. Naglasak se stavlja na zadovoljstvo svakog pojedinca. Stoga je i uvođenje fleksibilnog radnog vremena i rada od kuće bio dodatni korak ka još boljem usklađivanju privatnog i poslovnog života.

 

YouTube Preview Image

 

Poslovnu godinu obilježila je i nagrada DOBRO 2015. za društvenu odgovornost. dm od svojih početaka nastoji uzorno djelovati u zajednici u kojoj posluje te na povjerenje i naklonost građana uzvratiti čineći dobro. U protekloj godini dm je investirao 125.000 KM u društveno odgovorne aktivnosti. Od toga je 50.000 KM izdvojeno za Inicijativu dm ZAJEDNO za bolje sutra u sklopu koje je dm podržao realizaciju 10 projekata u sedam gradova. Podršku spomenutim projektima pružili su i mnogi partneri dm-a s kojima ova kompanija nastoji uspostavljati i održavati dugoročnu, pouzdanu i ravnopravnu saradnju.

 

Uspješni rezultati poslovanja kompanije dm postignuti su u kompletnom koncernu, koji obuhvata 12 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope. Ukupan ostvareni promet koncerna iznosi 9,708 milijardi EUR što predstavlja povećanje od 8 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. U brojnim gradovima širom Evrope dm broji 3.349 prodavnica i 56.537 zaposlenika.




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team