Europe, It’s Just Next Door: Odlična reklamna kampanja željeznice iz Pariza

[ssba]
November 18th, 2014

Kako bi promovirali usluge putovanja željeznica SNCF udružila se sa marketinškom agencijom TBWA u Parizu. Rezultat je bio zanimljiva interaktivna promotivna kampanja. Naime, ideja je da jednostavnim otvaranjem vrata na ulici obične pješake pošalju u neki od evropskih gradova.

 

Kampanja je nazvana Europe, It’s Just Next Doora na ulicama Pariza postavljena su vrata, kad ih otvorite uz pomoć displeja prikazuje se šta se dešava u nekom drugom gradu u isto to vrijeme, pa tako osoba koja otvori neka od vrata može gledati plesače u Barseloni, pantomimičara u Milanu ili ih može karikaturista u Briselu nacrtati.

 

 

 

- Ova zabavna interakcija ne samo da kreira multikulturalni link između Evropljana, nego i omogućava da na kraju dana shvatite da je se Evropa nalazi odmah do vaših vrata, stoji u oglasu agencije.

 

 

YouTube Preview Image


Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team


fb 1920x628 px 2 - Copy