Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi govorit će na Spark.me

0
April 16th, 2017

Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitnik brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertisinga govorit će na petoj Spark.me konferenciji, objavljuje organizacioni tim konferencije.

 

Romeyko je proveo više od dvije decenije radeći za Saatchi & Saatchi, međunarodnu kompaniju koja se bavi komunikacijama i advertisingom i koja je poznata po nesvakidašnjim i kreativnim rješenjima. Kao međunarodni izvršni kreativni direktor radio je na projektima za gigante kao što su Deutsche Telekom, Toyota i Glaxo-Smith Kline.

 

Tokom svoje karijere, Romeyko je osvojio nekoliko Grand Prix, Zlatnih, Srebrnih i Bronzanih nagrada na Cannes Lions festivalu (globalnom događaju koji okuplja sve one koji rade u oblastima kreativnih komunikacija i oglašavanja). Također, osvojio je i veliki broj priznanja od strane stručnih tijela kao što su Eurobest (festival koji prepoznaje najkreativnije ljude i riješenja na nivou Evrope), London International Awards, ADCE, ADC, CCA, ADCI, Golden Drum, Epica, Clio i mnogi drugi.

 

Jason Romeyko - Photo 04

 

Romeyko je 2015. godine osvojio impresivnih 9 priznanja na Cannes Lions festivalu za saradnju sa Vangardist magazinom na njihovom HIV+ izdanju, koje je za cilj imalo da podigne svijest o ozbiljnosti i implikacijama virusa. Izdanje je bilo specifično po tome što je prilikom štampanja korišteno mastilo pomiješano sa HIV pozitivnom krvlju. Već naredne godine, Romeyko je osvojio 10 novih priznanja na Cannes Lions festivalu, prvenstveno za rad na prvoj mobilnoj igrici koja omogućava igračima da doprinesu borbi protiv demencije – Sea Hero Quest. O popularnosti igre govori činjenica da je preuzeta više od 2,3 miliona puta, te da je igranjem dobijena količina podataka za čije bi sakupljanje, u normalnim uslovima, bilo potrebno preko 7.500 godina.

 

Danas Romeyko svoju karijeru nastavlja da gradi kao globalni izvršni kreativni direktor Serviceplan grupe, sa ciljem da je pretvori u prvorangiranu nezavisnu grupaciju advertajzing agencija na svijetu.

 

Jason Romeyko - Photo 01

Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije Spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 250€ do 14. maja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Sve kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (name change), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

 

Konferencija Spark.me održat će se peti put, 29. i 30. maja, u hotelu Mediteran u Bečićima, kod Budve, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena. Spark.me je konferencija koja nudi brojne šanse za biznis i koja na jednom mjestu okuplja lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije, inovacija i marketinga, startupove i ljude željne znanja. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnom sajtu na adresi Spark.me.




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team