Lenja Faraguna, Ilma Ramčević i Maja Pak predavačice na osmoj BRANDING konferenciji

0
May 10th, 2018

Sigurno vas nisu zaobišli globalni trendovi osnaživanja žena, predikcije da će 2018. godina biti obojena ženskim pričama ili masovna pojava događaja koji u fokusu imaju isključivo ženske teme i sudionike. To i nije neko iznenađenje, ako imamo u vidu incidente koji su na globalnom nivou zaista uzdrmali naše svjetonazore te potakli veliki broj ljudi da se udruže u pokrete kao što je #MeToo i njemu slični. Na našim prostorima još uvijek nismo pokrenuli ozbiljne analize i dijaloge na ove teme, tako da nam je daleko lakše posmatrati dešavanja na svjetskoj sceni.

 

Nedavno su organizatori jedne svjetske biznis konferencije optuženi za diskriminaciju i šovinizam, jer u cjelokupnom, trodnevnom programu nisu imali niti jednu jedinu ženu predavača. Branili su se oni poslije kako nijedna koju su kontaktirali nije bila slobodna, kako na određene teme jednostavno nije bilo ženskih predavača i tome slično, ali uzalud. Na konferencijama koje su imale sreću svoj program predstaviti nakon njih, posebno su naglašavani ženski predavači, u nekim slučajevima čak i na silu, samo da bi se stekao privid ravnopravnosti. Ali to su globalne priče. Pitamo se da li neko na našim prostorima uopće obraća pažnju na te stvari. Do kojih bismo podataka došli kada bismo izmjerili brojeve i odnose na našim, regionalnim konferencijama?

 

Moramo ipak biti iskreni i reći da u nekoj ležernoj analizi, ne ulazeći u precizne brojeve, nismo uočili naročita odstupanja u zastupljenosti muških i ženskih predavača na našim prostorima. Vjerujemo da je razlog tome prirodna i stručna selekcija predavača, a pošto nam ni na domaćem terenu ne manjka žena eksperata, teško da će bilo ko od organizatora regionalnih konferencija trpiti optužbe za diskriminaciju.

 

Sasvim sigurno to neće biti slučaj sa agencijom Via Media, koja ove godine organizuje osmu po redu Brending konferenciju, pod sloganom RESHAPE BRANDS. Među zvijezdama predavačima njihove konferencije nalaze se tri veličanstvene žene.

 

Lenja Faraguna, kreatorica je jednog novog pristupa marketingu, u kojem kaže da svaka akcija mora početi i završiti brigom – brigom za sebe i brigom za naše klijente. Sam pristup naziva marCAREting, a njegova baza je brend koji je stvaran, sirov, relevantan i iskren do gole kože. Svoja razmišljanja predstavlja na velikim svjetskim konferencijama, rame uz rame sa guruima marketinga kao što su Gary Vaynerchuk, Seth Godin i Robin Sharma, tako da smo apsolutno uvjereni da će publika ovogodišnje Brending konferencije otići kući s mnogo “AHA“ momenata.

 

Mlada i neodoljiva Ilma Ramčević je djevojka s čijim se imenom možemo hvaliti kad u društvu pričamo o našim ljudima koji su uspjeli tamo negdje u svijetu. Trenutno zaposlena kod najpoželjnijeg svjetskog poslodavca Googlea, u Sarajevo nam dolazi kao moderatorica Brending konferencije. Ilmin poslovni uspjeh zvučao bi kao bajka, ali onima koji je poznaju nije nikakvo iznenađenje bilo koja stavka iz njenog podugačkog CV-a. Trenutno živi i radi u Dubaiju, a šta je sljedeće, ne možemo ni naslutiti, jer kad je Ilma u pitanju navikli smo da granice ne postoje.

 

Treća od veličanstvenih žena koje ćemo slušati 1. juna u Domu mladih je Maja Pak, generalna direktorica Turističke zajednice Slovenija. Ona će nam predstaviti case study kampanje “Slovenia. Make new Memories.”, kao primjer kako se Slovenija uhvatila u koštac s modernim trendovima i digitalizacijom. Ova kampanja je u svakom smislu napravila dar-mar na globalnom nivou, tako da će informacije i iskustvo koje s nama podijeli Maja Pak biti od nemjerljive vrijednosti.




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team

Vizual_1000x400_px_2_(2)