Ovogodišnji Play Media Day 05 će biti održan ONLINE!

[ssba]
May 5th, 2020

Jubilarni, peti Play Media Day održat će se 5. juna 2020. godine, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, te da će i početkom juna biti određene mjere na snazi, kada su u pitanju javna okupljanja, organizatori su odlučili da 5. izdanje najvećeg komunikacijskog događaja u Bosni i Hercegovini, bude održano kao cjelodnevna online konferencija.

 

Ovogodišnji jubilej je trebao da pomjeri granice, kada je riječ o organizaciji samog događaja, kao i da okupi najzanimljivija svjetska imena iz svijeta komunikacija, koja će prenijeti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, digitalne promocije i oglašavanja, brendiranja i dizajna. Uz dozu inovativnosti i prilagođavanja, to će se i ostvariti, jer će online program objediniti u jedan dan najaktuelnije i najzanimljivije teme, koje se tiču kreativne industrije.

 

- Da je komunikacija zaista beskonačna, i da nikada ne prestaje, već samo mijenja svoje oblike, pokazuje novi format Play Media Daya, kojem će u novim okolnostima moći prisustvovati svi zainteresovani, bez obzira u kojem dijelu svijeta žive. Brojna predavanja najvećih svjetskih i regionalnih stručnjaka u oblasti kreativne industrije – od Australije, Holandije i Škotske, pa do Londona i Austrije, kao i regionalnih centara kreativne industrije – Zagreba, Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Banjaluke, 5. juna će moći pratiti svi zaljubljenici u kreativnu industriju. Da je online konferencija pun pogodak u trenutnoj situaciji, govori i podatak da su svi predavači i sponzori oduševljeno prihvatili novu ideju, jer je potreba da se govori o novim načinima komunikacije, sada veća nego ikada prije, poručuju organizatori.

 

Neizostavan segment događaja će biti i najaktuelnija tema posljednjih nekoliko mjeseci – COVID 19, koji je i samom događaju dao novu dimenziju i format. Kako će uticati na kreativnu industriju, na načine oglašavanja, poslovanja i rada i šta sve možemo očekivati u budućnosti po ovom pitanju, brojni stručnjaci će podijeliti svoja zapažanja sa učesnicima online konferencije.

 

Komunikacija ne prestaje, ona je poput energije koja konstantno mijenja svoj oblik i prilagođava se. Novonastala situacija je primorala organizatore događaja, Play Team, da izmijeni cijeli koncept, čime se pružila prilika za veće mogućnosti u promociji i distribuciji sadržaja, ali i za povezivanje ljudi iz BIH i regiona na globalnom nivou.

 

- Naš cilj je i dalje povezivanje ljudi iz oblasti kreativne industrije i razmjena znanja i iskustava, promocija i razvoj kreativne industrije, te kreiranje novih potencijalnih saradnji, aktivnosti i projekata. Istrajni smo i da u novonastaloj situaciji iskoristimo sav potencijal online medija i tehnologije, za stvaranje nekih novih pozitivnih i inspirativnih priča. Sigurni smo da ćemo u tome i uspjeti, ističu organizatori.

 

Online konferencija će okupiti sve pojedince, kompanije, kreativce, preduzetnike, kreativne agencije i institucije, koje zaista zanima kreativna industrija i svi potencijali koje ona nudi, a koji će imati priliku čuti mnogobrojne savjete i mišljenja, najrelevantnijih eksperata iz ove oblasti. Budi i ti dio odabranog društva kreativaca i 05. juni, provedi šireći svoje znanje o kreativnoj industriji.

 

Drugu godinu u nizu je Addiko Bank – banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel, Ministarstvo privrede i preduzetništva RS, Delegacija EU u BiH, Ambasada Australije u BiH, kao i Sarajevski kiseljak i Sara voda.

 

Više o događaju i predavačima/icama je dostupno na Play Media Day, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.

 

Komunikacija je beskonačna!

 

 

 

 

 

 




Najčitanije

Access Token is invalid, please get it again







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team