Peugeotov svijet muzike

[ssba]
May 27th, 2014

Peugeot je pokrenuo digitalnu platformu s ciljem pružanja prilike svim ljubiteljima ovog brenda da otkrivaju, dijele i razmjenjuju vrijednosti Peugeota kroz svijet muzike. Korisnici će moći razmjenjivati svoja iskustva putem smartphone uređaja, tablet uređaja te u svojim automobilima.

 

Uz Peugeotov potpis Motion&Emotion muzika se pokazala kao prirodnim oblikom izražavanja ovog brenda, te se naročito ilustrira kroz reklamne kampanje na televizijskim stanicama. Vidljivost koju brend ima poslužila je kao odskočna daska za mlade umjetnike poput Yukseka sa reklamnom kampanjom korporativnog brenda u njegovoj pjesmi Tonight, benda Jabberwocky sa pjesmom Photomaton za oglašavanje modela Peugeot 208 ili kalifornijskoj grupi Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, čija je pjesma Home povezana sa oglašavanjem modela Peugeot 2008.

 

Nova demonstracija Peugeotove investicije u svijetu muzike je partnerstvo koje je upravo sa brendom potpisala Lykke Li, mlada i sjajna švedska pjevačica. Njena pjesma sa trećeg albuma Gun Shot je povezana sa lansiranjem kampanje novog Peugeota 108, koja počinje početkom juna.

 

Korisnici će moći pratiti prednosti iz svijeta muzike bez obzira gdje se nalaze ili koju vrstu uređaja koriste. Peugeot internet radio stanica će biti dostupna gdje god brend ima prisutnost, bilo da se radi o salonima, sajmovima automobila, ali i u Peugeot vozilima, počevši sa novim modelom Peugeot 108, preko Mirror Screen sistema.

 

Digitalna platforma je posvećena lokalnim i međunarodnim umjetnicima, internet radio stanici i online zajednici posvećenoj ovom projektu.

 

Više informacija o projektu potražite OVDJE!




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team