Raf Simons kritikuje užurbani ritam modne industrije

0
April 21st, 2016

Nakon što je u oktobru prošle godine napustio Dior, kreativni direktor Raf Simons prvi put je progovorio o užurbanom ritmu modne industrije koja vas forsira da lansirate i po osam kolekcija godišnje.

 

U ekskluzivnom intervjuu za Telegraph, Simons je govorio o trenutnom stanju u modnoj industriji koja se jako brzo mijenja, te o društvenim medijima kao katalizatorima ovog rastućeg problema.

 

- U današnje vrijeme, drugačiji je način konzumiranja. Sad gledate jednu stvar, ali ubrzo prelazite na sljedeću, pa sljedeću, pa sljedeću, sljedeću, manje je dijaloga i posvećenosti svemu općenito, kaže Simons.

 

Ovaj površinski nivo posvećenosti je dramatična promjena na suprot Simonsovih ranijih godina, kad su informacije sporije dolazile do potrošača i tjerale ih da se istinski zainteresuju za biranje samo nekoliko stvari. Danas, kliknemo na desetine kolekcija svaki dan tokom Fashion Weeka i kupujemo ono što je spremno za kupovinu svakog trenutka – brzi sistem koji nastoji biti još brži.

 

- Nije postojalo mnogo stvari koje su dolazile do nas, tako kad bi se nečeg prihvatili, potpuno bismo se tome posvetili. Mi bismo istraživali, pratili bi, pokušavali razumjeti…bez obzira da li nam se sviđalo ili ne, i dalje bismo mogli o tome razgovarati, rekao je Simons.

 

Dior

 

Sa jakim modnim kućama kao što su Burberry i Tom Ford, koje prilagođavaju svoj godišnji raspored da bi napravile kolekcije odmah dostupne čim se pojave na modnim pistama, takva vrsta dijaloga će skroz nestati u budućnosti, da ne spominjemo ograničeni reklamni pritisak sa kojim će se dizajneri suočiti – pogledajte sad i kupite odmah.

 

- Ako piste prestanu biti prikaz sirove kreativnosti i umjesto toga postanu samo alat za prodaju, to će uticati na odabir onoga što će brend poslati na pistu, uništavajući impuls prikazivanja umjetničkih inovacija koje neće postati komercijalne, kaže Aslang Magnzsdottir.

 

U posljednje vrijeme svi obraćaju pažnju na pogrešnu stvar, kako Simons kaže, koji ovaj raspored naziva restrukturiranjem i ludošću društvenih medija.

 

- Hoće li sve ovo biti važno u narednih 30 godina? Ne vjerujem! Ono što se trebamo pitati jeste hoćemo li imati dovoljno kreativnih ljudi koji su dovoljno jaki i spremni da urade što je potrebno da prate tu ludnicu (….) Znamo šta je moda bila i kuda ide… Sada je pitanje šta smo spremni da uradimo i kako da to uradimo, zaključio je Simons.




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team