Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, sa sjedištem u Londonu, članice jedne od najvećih i njaznačajnijih kreativnih i oglašivačkih agencija u svijetu i govornik TedGlobal 2009 potvrdio je dolazak na petu, jubilarnu Spark.me konferenciju. Organizacioni tim Spark.me konferencije ovim potvrđuje spektakularan program i ovog izdanja konferencije koja će se održati 29. i 30. maja u Bečićima.
Sutherland se pridružio Ogilvy timu 1988. godine kao pripravnik. Nakon dvije decenije rada na pozicijama pisca promotivnih sadržaja (copywriter) i kreativnog direktora, postao je potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, jedne od najpriznatijih advertising i marketinških agencijama na svijetu, koja radi sa klijentima kao što su Unilever, Dove i American Express. Jedan je od osnivača #ogilvychange, sektora koji se u okviru Ogilvy grupe bavi istraživanja na polju bihevioralne ekonomije i kojeg čine diplomirani psiholozi koji tragaju za efektom leptira u ponašanju potrošača. Efekt leptira predstavlja veoma male kontekstualne promjene koje ostvaruju ogroman uticaj na proces donošenja odluka i ponašanje potrošača. Na primjer, #ogilvychange istražuje na koji način male promjene u rječniku i nastupu zaposlenih u centru za kontakt sa kupcima mogu uticati na povećanje prodaje.
Sutherland je, tokom višedecenijske karijere, bio predsjednik Institute of Practitioners in Advertising, koji je prepoznat kao najuticajnije profesionalno udruženje ljudi koji se bave advertisingom i marketing komunikacijama na svijetu, kao i predsjedavajući u timu sudija Cannes Lions festivala, globalnog događaja koji okuplja sve koji rade u oblastima kreativnih komunikacija i advertisinga. Bio je govornik na TED Global konferenciji 2009, a video snimak njegovog govora ima više od 2,8 miliona pregleda. Kolumnista je za stručne časopise kao što su Spectator, Market Leaders i Impact, dok povremeno piše i za časopis Wired.
Organizatori Spark.me su ranije objavili imena dva ovogodišnja govornika – u pitanju su Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs 30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina i Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike The Mom Test. U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.
Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije Spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 200€ do 9. aprila. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cijena karte ne uključuje troškove prijevoza i smještaja. Sve kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (name change), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Konferencija Spark.me održat će se peti put, 29. i 30. maja, u hotelu Mediteran u Budvi, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena. Spark.me je konferencija koja nudi brojne šanse za biznis i koja na jednom mjestu okuplja lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije, inovacija i marketinga, startapove i ljude željne znanja. Riječ je o interaktivnoj konferenciji koja je dizajnirana da podstakne kreativnost učesnika, da im omogući da unaprijede svoje znanje zahvaljujući međunarodno priznatim govornicima, da ih pomogne da unaprijede svoje poslovanje, kao i da sami osmisle i započnu nove poslovne poduhvate. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnom sajtu na adresi Spark.me.
Pratite nas