Simon Baker: Volim izazove

[ssba]
March 29th, 2015

Australski glumac Simon Baker, dobitnik nagrade Zlatni globus i nominacije za Emmy u glavnim kategorijama, zvijezda popularne dramske serije Mentalist, još jednom je zaštitno lice kuće Givenchy.

 

Gentlemen Only, reinterpretacija Givenchvjeva klasika iz 1975., pojavio se prije dvije godine, a u promotivnom spotu Simon Baker hoda kišnim ulicama New Yorka s ležernim smiješkom, ne mareći za loše vrijeme. Kad napokon odluči otvoriti kišobran, ponudi ga nepoznatoj ljepotici. Tako je Baker utjelovio modernog džentlmena kojem je miris posvećen.

 

Ove godine dolazi novo izdanje Givenchy Gentlemen Only Casual Chic.

 

YouTube Preview Image

 

 

 

 

Gentleman Only je predstavljen 2013. nakon čega su uslijedili Gentleman Only Intense i Gentleman Only Casual Chic, jeste li očekivali da će Vaša saradnja sa Givenchyjem biti tako dugotrajna?

- Ne, nisam očekivao da će naša saradnja trajati tako dugo, nisam znao da će Gentleman Only biti ovako uspješan! Raditi sa Givenchyjem je veliko zadovoljstvo. Sad je puno lakše sarađivati, jer se već dobro poznajemo. Ova saradnja je dosta drugačija od većine drugih stvari kojima se bavim tako da baš uživam u tom kontrastu. Doći u Paris i raditi sa jednim tako elegantnim, etabliranim i aristokratskim brendom kao što je Givenchy, prava je poslastica za mene.

 

 

Gentleman Only reklame kao i parfemi su kreirani u nastavcima koji predstavljaju suštinu džentlmenskog ponašanja. Da li razmjenjujete ideje sa Givenchyjem kada je kreiranje reklama u pitanju?

- Uključen sam u razvoj reklama do određenog stepena. Za Gentleman Only Casual sam vjerovao da je jako bitno da ga smjestimo u Paris, jer je Givenchy najprije francuski brend. Pomislio sam kako bi bilo divno slaviti Paris na jedan tako lagan i zaigran način.

 

 

Kako Givenchy džentlmen priču pretvoriti u modernu priču?

- Vjerujem da je biti džentlmen bezvremenski kvalitet. Možda je to staromodna riječ, ali biti ljubazan, imati lijepe manire i sveukupno se ponašati džentlmenski je i dalje jako relevantno. Imam dva sina i jako mi je bitno da su svjesni načina na koji se ophode prema drugim ljudima.

 

 

 

Vi ste glumac i filmski producent, pored ovoga volite se baviti i fotografijom, a sad ste i zaštitno lice jednog brenda, koliko se ti poslovi razlikuju međusobno? 

- Svi ti poslovi su za mene povezani sa kreativnošću. Da biste stvorili parfem morate koristiti maštu i onda imati vještinu da sve to sklopite. Morate taj proizvod iznijeti na tržište i učiniti ga primamljivim ljudima. Bilo da je u pitanju pravljenje filma, TV serije ili parfema, sve zahtijeva istu kreativnu ambiciju, ali različite vještine. Mene to fascinira. Zanimljiv mi je i process dizajniranja parfemskih bočica. Bočica Gentleman Only Casual Chic parfema mi je omiljena, jako je jednostavna, ali u isto vrijeme i upečatljiva sa tom svjetlo-narandžastom linijom koja prolazi kroz sivo.

 

 

Koliko je ovo partnerstvo sa Givenchyijem utjecalo na Vaš život? 

- Uvijek sam zainteresovan za istraživanje novih teritorija kada je posao u pitanju. Nisam znao mnogo o modi i poslovima vezanim za pravljenje parfema, ali sam dosta toga naučio radeći sa Givenchyjem. Najvrjednija stvar koju sam dobio iz ovog partnerstva je moj odnos sa ljudima koji rade za Givenchy. Uvjek se super provedemo zajedno i baš uživam radeći sa njima.

 

 

Čitava priča koja okružuje Gentleman Only povezana je zavođenjem. Šta Vama znači parfem kada je u pitanju zavođenje? Da li mijenjate parfeme u zavisnosti od raspoloženja?

- Ideja zavođenja se može interpretirati na više načina. Nekim ljudima korištenje parfema pomaže da uđu u određenu ulogu da bi zaveli drugu osobu. Moje mišljenje je da vam nošenje parfema proizvodi određeno raspoloženje, što vas čini opuštenim i privlačnim. Pravi parfem vam daje dodatno samopozdanje. Zato ja posebno volim Gentleman Only Casual Chic.

 

 

Givenchy Simon Baker

 

 

Šta u Vama budi Gentleman Only Casual Chic?

- Uživam u ovom mirisu zato što je lagan i opušten, ali opet dovoljno upečatljiv zahvaljujući svojim orginalnim začinskim notama. Kada ga stavim ujutro do kraja dana ga jedva osjetim, ali znam da je tu. To je parfem koji meni lično najviše odgovara.

 

 

Koliko ste osjetljivi na parfeme?

- Postoje određeni mirisi koji u meni probude emocije: zainteresuju i intrigiraju. Sjećam se, naprimjer, da je miris smokve bio rijedak u parfemima dugo vremena dok odjednom nije postao jako popularan. Moja supruga je nosila parfem koji je imao blagu notu smokve, pa sam postao nekako osjetljiv na taj miris, kada god sretnem nekoga ko nosi sličan miris odmah ga prepoznam i idalje mi se sviđa. Postoji dosta mirisa koji u meni bude jake uspomene. Naprimjer, miris cinka i kreme za sunčanje. Taj me miris uvijek vrati u djetinjstvo.

 

 

Australijanac ste, surfujete, ljudi se oko vas osjećaju lagodno, šta za Vas zapravo prestavlja ležernost? Da li je to Vaša druga priroda?

- Za mene, ležernost je jednostavno taj osjećaj opuštenosti i ugodnosti. Isto je i sa parfemom, ako uživate u nekom mirisu kad ga stavite, osjećati ćete se samopouzdano i opušteno.

 

 

Reklame su snimane u Parisu, u Ile-Saint-Louis četvrti. Da li dobro poznajete Pariz? Koja je Vaše omiljeno mjesto u tom gradu?

- Poznajem grad poprilično dobro i obožavam Île Saint-Louis, jer je to srce Pariza. Imam dosta omiljenih mjesta, to je grad koji se dosta mijenja u zavisnosti od svjetla. Neka mjesta naprosto ožive kad su obasjana ili u nekom određenom dijelu dana. Na dan kada smo snimali reklamu za Gentleman Only Casual Chic ustao sam prije izlaska sunca i prošetao praznim Parizom. Bio je to trenutak za pamćenje.

 

 

 

Pretpostavljamo da ste uživali snimajući reklamu za novi Casual Chic u Parizu.

- Bilo je jako zabavno! Posebno mi se sviđa jednostavnost reklame. Kao što kažu: Pariz nema loš ugao, tako je fotogeničan. Nekako je klasično voziti bicikl ulicama Pariza, a u isto vrijeme i jako moderno jer to svi sad rade! To je slično konceptu džentlmenstv : ne morate ga modernizovati, jer je to nešto bezvremensko.

 

 

 

Serija The Mentalist se približila kraju, kako se osjećate u vezi s tim?

- Serija se prikazuje već 7 godina, imala je 151 epizodu, što je jako puno! Ovakve vrste serija bi mogle trajati vječno, ali to nije ono što ja jesam. Želim da nastavim da se razvijam, istražujem i rizikujem. Tako da sam jako sretan što se završava dok je još uvijek gledana i popularna. Postigli smo jaku gledanost u zadnjoj sezoni i jako sam ponosan na to.

 

 

Kakve projekte planirate u budućnosti?

- Odmah po završetku The Mentalist serije počinjem raditi na novom filmu. Pored toga što ću glumiti u njemu planiram da ga režisiram i snimim u Australiji. To je jako ambiciozan projekt, ali ja volim izazove, pa ćemo vidjeti kako će to napredovati! Nadam se da će film biti snimljen do kraja godine.

 

 

materijal ustupio Givenchyjev ured za press

prijevod_Emina Saletović




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team