Šta nikada ne smijete reći šefu

[ssba]
September 10th, 2013

Mnogi ljudi su veoma komunikativni i otvoreni, i to može biti dobra stvar u komunikaciji, ali možda nije i najpametnija ako se radi o komunikaciji sa šefom. Naravno, lijepo je imati normalan i ugodan odnos s poslodavcem, no postoje neke stvari koje bi zaposlenik uvijek trebao zadržati za sebe.

 

 

Izbjegavajte priču o izvanposlovnim aktivnostima koje vam donose ekstra zaradu. Normalno da svi imamo hobije ili neke dodatne izvore financija, no ne treba ih oglašavati i razglašavati toliko da dođe ona mjera kada postane neukusno. Šef baš i ne mora stalno slušati o vašem drugom poslu i koliko zarađujete na njemu i čime se bavite, jer će to u nekom trenutku postati čisti marketing. Da se ne biste dovodili kasnije u neke neugodne situacije izbjegnite razgovor o izvanposlovnim aktivnostima ili ga svedite na minimum.

 

 

Zaboravite na razloge pospanosti na poslu. Naravno, svima će ponekada biti simpatično zezati vas jer zijevate na poslu, no dobro promislite hoćete li priznati pravi razlog tog umora. Naravno, ako ste duže ostali budni zbog nekog tekućeg zadatka na poslu, to će biti jako dobro prihvaćeno i odražavati će vašu spremnost na rad i požrtvovnost, no ako ste ostali duže budni zbog nekog drugog projekta koji se ne tiče vašeg posla, na vašem šefu je da slobodno pretpostavi da se spremate na neki dugi posao i da zbog vašeg nemara pati ovaj na kojem jeste trenutno.

 

 

U karijeri ćete sigurno imati i već ste imali dana kada niste bili u mogućnosti doći na posao zbog bolesti ili nekog sličnog stanja. U takvim situacijama je u redu napisati šefu radi li se o nečem ozbiljnom ili brzoprolaznom, no nipošto nema potrebe za dubljim i detaljnim opisima bolesti i stanja, pogotovo ako se radi o nekim „škakljivim“ stvarima.

 

 

Uvijek se na tvrtkinim domjencima pokrene priča o smiješnim situacijama unutar tvrtke, pa se mnogo toga smiješnoga dozna, ili možda neugodnoga. Uvijek je smiješno čuti kako je netko, ili klijent ili partner nešto zeznuo na smiješan način, no zasigurno šefu nije smiješno čuti kako ste vi zeznuli stvar, pogotovo ako se radi o nečemu ozbiljnom što uključuje i možda potencijalne neugodnosti za klijenta tvrtke. Uvijek imajte na umu da ta pogreška koliko god je smiješna može šefu odati koliko ste možda oštetili tvrtku.

 

 

Ne govorite pravi razlog zašto ste otišli sa prošlog radnog mjesta. Mnogi razlozi mogu zvučati veoma dobro vašem šefu kada i ako dođe do „zašto si otišao sa starog posla“ poput želje za unapređenjem, osjećajem da možete postići više ili takvog nekog unapređivajućeg razloga. No ono što nijedan šef ne želi čuti je da ste aplicirali za trenutni posao jer ste htjeli nešto sporije, manje zahtjevnije i lakše. To će biti direktna pljuska i šefu i tvrtki, pa sve i da jest tako, zadržite to za sebe jer svi volimo za sebe misliti da smo najbolji i da je naš posao jako zahtjevan i zahtjeva određene vještine.

 

 




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team