Tijana Tamburić: Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama

[ssba]
February 12th, 2020

Tijana Tamburić je 27-godišnja djevojka rođena u Beogradu, ali odrasla u Londonu, gdje sada živi. Ipak, za sebe kaže da je pravi globetrotter – odnosno svjetska skitnica. Suosnivačica je londonske kreativne agencije Female Naratives, ali ni poslovi kreativne direktorice, producentakinje i govornice, joj nisu strani. Svoje priče dijeli putem različitih medija i na inovativan način, a cilj joj je da pomogne, informiše i stvori značajne promjene.

 

Tijana će održati inspirativno predavanje na ovogodišnjem regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day! U susret 5. jubilarnom komunikacijskom događaju, razgovarali smo o njenoj karijeri, idejama, projektima, društvenim medijima i aktuelnim trendovima u kreativnoj industriji.

 

Našli ste se na Forbsovoj listi 30 ispod 30, najuspješnijih mladih ljudi na svijetu. Kako se osjećate povodom toga?

- Ne osjećam se mnogo drugačije. Vijest je došla iznenada, saznala sam da sam na listi u isto vrijeme, kada je objavljena i u javnosti, tako da sam bila potpuno nepripremljena s obzirom na to, da me sve zateklo usred snimanja. Nova, ovogodišnja Forbsova lista izlazi vrlo brzo i radujem se da vidim ko je na njoj. Lijepo je kada prepoznaju i nagrade posao koji radiš, ali tada rad ne prestaje – samo se još više intenzivira.

 

Možete li nam reći više o projektu Female Narratives?

- Female Narratives je kreativna agencija namijenjena svim ženama, a osnovale smo je Franziska Klein i ja. Cilj nam je bio da se čuju priče o brendovima, putem priča realnih žena. Ali, zanimljiva je činjenica da djelujemo koristeći kolektiv freelance žena, koje sve imaju različite vještine, od režiserki, preko pjesnikinja, planinarki, do muzičarki i DJ-ica. Zajedno smo stvorili zajednicu u Londonu i šire, a sve se podržavamo na različite načine.

 

Kako pomoću društvenih medija, možemo stvoriti pozitivne društvene promjene u stvarnom svijetu?

- Vjerujem da svako sa velikim prisustvom i uticajem na društvenim mrežama, ima obavezu širiti neku vrstu pozitivnih i korisnih poruka. Također, vjerujem da se era utjecaja influensera u modi/modelingu/lifestyleu bliži kraju, a vodeće mjesto zauzima nova generacija aktivista – što mi je mnogo zanimljivije. Ti ljudi moraju biti odgovorni za svoje postupke u stvarnom svijetu, a mnogi od njih stvaraju zajednice – poput Grete Thunberg i njene akcije Friday’s For Future, ali i ljudi sa mnogo manje pratitelja čine svakodnevno nevjerovatne stvari. Radimo naporno na tome da osiguramo da naša zajednica postoji i u realnom svijetu, a ne samo na društvenim mrežama, organizujući brojne događaje tokom cijele godine, na kojim ljudi mogu prisustvovati i upoznati nove ljude lično, licem u lice.

 

Šta Vas motiviše da dajete najbolje od sebe?

- Motiviše me to što imam priču koja nije samo moja, već priča za mnoge i namijenjena je široj publici. Osjećam se odgovornom da učinim da se svačija priča čuje, kao i da se ljudi predstave na najbolji mogući način. Često radim nove stvari i istražujem teritoriju, koja ranije nija bila ispitana, pa moram sama putem svog primjera drugima pokazati i dokazati da će moja priča uspjeti. Sve što radimo je zajednički rad, pa želim omogućiti da moj tim doživi najbolje moguće iskustvo, ali i zavoli finalni projekt u istoj mjeri, kao ja.

 

Tijana Tamburić foto

O čemu ćete pričati na regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day 05?

- Govorit ću o svom životnom putu, kao Srpkinji koju je odgajala nevjerovatno snažna žena. O tome da ste mi rekli prije 5 godina da ću osnovati žensku kompaniju, kako bih vam rekla da ste ludi, jer su bukvalno svi moji prijatelji bili muškarci. Nisam voljela djevojke. Govorit ću o tome, kako sam naučila kolika je snaga ženstvenosti u poslu.

 

Koji su trenutni trendovi u kreativnoj industriji?

- Ne znam da li je to trend, ali podržavam kompanije koje stoje kontinuirano iza projekata, za koje se zalažu. Na primjer, kada je LGBT parada u Londonu, mnoge kompanije odjednom postaju LGBT-ove pristalice i daju novac u dobrotvorne svrhe, ali jednokratno. Zanimaju me brendovi koji pronalaze načine za ostvarivanje autentičnog angažmana sa zajednicama i projektima dugoročno, koji dakle kontinuirano i aktivno rade na načinima, da se ta podrška proširi i poslije samog događaja u budućnosti. Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama. Volim spajanje tehnologije – gamificiranje iskustava ili korištenje virtuelne stvarnosti/proširene stvarnosti ili više različitih medija u kampanji. Odličan primjer je posljednja Pradina kampanja za proljetnu kolekciju, sa video snimcima, koji se reprodukuju unutar videa. Volim kampanje u kojima se razmišlja izvan okvira i koje koriste sredstva na novi, do tada neviđen način. Prada je u istoj kampanji koristila lokalne cvjećare u gradovima širom svijeta i fotografije svoje kampanje, kao ambalažni papir za bukete cvijeća. To je bila njihova reklama.

 

///

Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day pogledajte na oficijelnoj stranici. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz 50% popusta do 1. marta. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team