U Kriterionu promocija knjige SEVDAH autora DAMIRA IMAMOVIĆA

0
December 11th, 2016

U julu 2016. godine svjetlo dana ugledala je knjiga Sevdah autora Damira Imamovića. Svima onima koji poznaju Damirov rad nije predstavljalo iznenađenje da se ovaj vrsni interpretator sevdalinke nakon šest albuma, velike multimedijalne izložbe o sevdahu, više od četiri stotine radijskih emisija Sevdah Changes, kao i velikog broja koncerata i radionica o sevdahu, odlučio javnosti ponuditi vlastitu viziju historije žanra u obliku knjige.

 

damir_imamovic photo by Amer Kapetanovic

 

Sevdah Damira Imamovića prva je knjiga o sevdahu koja na jednom mjestu sažima muzičke, poetske, kulturno-historijske i popularne tendencije u razvoju ovog muzičkog žanra kroz tri stoljeća njegove dokumentirane prošlosti. Ovo je i prva knjiga o sevdahu napisana rukom uglednog izvođača i autora sevdalinki. Ona pokazuje koliko su Imamovićeve intervencije u sevdahu bazirane na dubinskom poznavanju historije i estetike ove umjetnosti.

 

Kako bi obilježili taj važan moment u razvoju tradicionalne muzike BiH Damir će u utorak, 13. 12. 2016. u 19:00 u Art Kinu Kriterion promovirati knjigu. Za posjetitelje je pripremljen poseban program i ugledni gosti: Chris Eckman, bivši član The Walkabouts, kantautor zavidne reputacije, producent svjetskih muzičkih atrakcija kakve su Tamikrest, Aziza Brahim, Bassekou Kouyate, sarađivao sa Brianom Enom, Tindersticksima, suvlasnik izdavačke kuće Glitterbeat Records koja već treću godinu odnosi titulu Izdavača godine na uglednom sajmu WOMEX, Selvedin Avdić književnik, novinar i urednik izdanja, Maja Baralić-Materne, urednica BH Radija 1 i ugledna muzikologinja sarajevske muzikološke škole i Sanel Marić Mara, jedan od najoriginalnijih bh. muzičkih kantautora.

 

 




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team

Vizual_1000x400_px_2_(2)