Novi parfem Bvlgari kuće, Goldea predstavljen je u parfimeriji Plaza u BBI centru Sarajevo. Goldea je inspirirana zlatom i svjetlošću, njeno ime označava boginju zlata, a predstavlja početak nove kolekcije, više od 10 godina nakon što je započeta posljednja kolekcija Omnia.
Promociju su prisustvovali brojni novinari i novinarke, poznate ličnosti, a čitavu promociju uljepšala je svojim glasom sopranistica Aida Čorbadžić.
- Kompozicija je orijentalno – cvjetna, odvažna i naglašeno mošusna, a kreirao ju je Alberto Morillas. Započinje notama kristalnog mošusa, cvijeta narandže, maline i bergamota. Srce uključuje zlatni mošus, ylang-ylang i jasmin. U bazi su smješteni akordi baršunastog mošusa, ambera, pačulija i egipatskog papirusa. Lice reklame koju su snimili Mert Alas i Marcus Piggott je manekenka Isabeli Fontana, rekao je Amir Alić, Bvlgari brand manager za Bosnu i Hercegovinu.

Izuzetno dragocjena priroda mirisa Goldea i njena carska, senzualna, blještava aura upravo se ogleda u zlatu… Ta igra refleksije i višestruke isprepletenosti između parfema i zlata su bit i suština ovog parfema.