Weekend Media Festival će ugostiti Jona Laurenca, najboljeg britanskog online urednika

0
July 27th, 2017

Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mjere u milijardama korisnika, u cijeli priču ozbiljno je ušla i psihologija. Znanost nam daje odgovore na pitanja ko je naš korisnik, kako do njega doprijeti i kako se boriti s negativnim komentarima. Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mjesto na kojem brandovi mogu doživjeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim dijelom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.

 

Kako razumjeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govorit će Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.

 

- Sudionici predavanja naučit će kako empatizirati s onima koji nas živciraju i rade protiv nas, kako razumjeti što su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagirati, kazao je Šurija.

 

Boris Šurija

Boris Šurija

Temom društvenih mreža bavit će se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja. Njegov nagrađivani odjel može se pohvaliti s čak 70 miliona pregleda video priloga na društvenim mrežama, a Jon će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobitelima.

 

- Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspjeli smo znatno povećati utjecaj našem novinarstvu, izjavio je Laurence.

 

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika i sudionica: 1.000 govornika i govornica, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca i profesionalki, 3.500 studenata i studentica i 5.000 akreditiranih novinara i novinarki iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Evropi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

 

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen muzički program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.




Najčitanije








FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team