BaRiba lifestyle kao sinonim za brigu o zdravlju sa užitkom

Datum objave
26/08/2021

U srijedu, 25.8.2021. godine, u restoranu GOOOL u Sarajevu, održana je svečana promocija zdravog stila života BaRiba lifestyle. BaRiba je jedinstven proizvod na bh tržištu koji je za kratko vrijeme postao neizostavan dio trpeze mnogih domaćinstava.

Kompanija BaRiba/TE Produkt d.o.o je u smjeru bitnosti promoviranja zdravog načina života, odlučila kreirati u potpunosti domaći proizvod, blago domaćeg uzgoja čijom kvalitetom se treba ponositi.

BaRiba je već prepoznat i pouzdan proizvođač kvalitetne i najukusnije dimljene pastrmke u Bosni i Hercegovini a riba koja se nalazi u našoj ponudi dolazi iz Neretve, jedne od najljepših i najčistijih rijeka u BiH, sinonima prirodne ljepote naše države.

Upravo je pastrmka ljepotica bh. voda, jer je to riba koja se može pronaći isključivo u čistim vodama i u zdravom okruženju. Ribu prerađujemo uz kvalitetne metode uzgoja, o čemu svjedoče i brojni certifikati o kvalitetu. Prehrana mora biti izbalansirana i raznovrsna a zalogaji mudro odabrani i upravo je edukacija u tom smjeru nešto što je na našem tržištu u deficitu. Iz tog razloga, BaRiba je organizirala promociju sa širim spektrom svrhe koja je bila i degustacijska ali i edukativna.

Prisutnima su od strane relevantnih predstavnika predočene bitnosti odabira zdravih i ukusnih zalogaja te prednosti BaRiba proizvoda koji su riznica zdravlja i okusa na tanjiru.

Tarik Zolotić, poznati nutricionista na promociji je govorio upravo o važnosti konzumiranja ribe.

– Riba je jedna od jako zdravih namirnica sa izuzetnim nutritivnim osobinama i zasigurno je preporuka svih zdravstvenih i nutricionističkih studija. BaRiba proizvode sam imao priliku konzumirati i uvjeriti se u njihov kvalitet. Kako dolazim iz sfere edukacija o zdravim navikama u polju prehrane i kako svjedočim veliku neupućenost građana u prednosti ishrane koja uključuje konzumaciju ribe, ovakve promocije smatram jako važnim segmentom upoznavanja javnosti sa zdravim proizvodima i alternativama u odnosu na kuhinje koje nisu toliko zdrave po naše zdravlje. Zadovoljstvo mi je bilo biti dijelom ove priče, poručio je Zolotić.

BaRiba zasigurno nije samo jedna više business priča, BaRiba je edukativna misija koja promovira bitnost zdravog načina života i brige o zdravlju kroz segment ishrane.

– Kad smo osmišljavali BaRiba priču, nismo ni bili svjesni veličine pozitivnog impakta koji jedan ovakav proizvod može imati na naše tržište. Istinski smo ponosni na krajnji proizvod, njegov uspjeh na tržištu i radujemo se praćenju njegove dalje putanje. Zdrave navike i zdrav način života su iznad svih biznis ideja, izjavio je direktor kompanije TE produkt, Tarik Arslanagić.

Bosansko-hercegovačko tržište je specifično i u spoju sa tradicionalnom kuhinjom koja ne podrazumijeva nužno ribu kao osnovnu namirnicu, za mnoge se sve to činilo kao loš poligon za BaRiba priču. Ipak, mi smo mislili drugačije i sada znamo da smo bili u pravu.

Govoreći o kompleksnosti bh tržišta, ministar privrede KS, Adnan Delić kao jedan od gostiju, podcrtao je važnost podrške domaćoj proizvodnji kao i važnost biranja domaćih proizvoda pri kupovini.

Već sam upoznat sa BaRiba proizvodima od prije, redovan sam kupac i sretan sam što BiH ima jedan ovakav u potpunosti domaći proizvod koji ne samo da je zdrav nego i ukusan. Domaća proizvodnja je ključna baza ekonomskog prosperiteta a kupovina domaćih proizvoda, ako su ovako kvalitetni i zdravi, imperativ. Mislim da je ovaj edukativni segment dobra ideja, posebno za mlađe generacije koje ne robuju tradicionalnoj ishrani jer zdravlje je najskuplji asset, rekao je ministar Delić.

Tradicionalna bh. kuhinja je blago našeg podneblja i to moramo njegovati i čuvati.

Ipak, misija edukacije o zdravom načinu života podrazumijeva mudro pristupanje namirnicama i jelima koji imaju negativan učinak po naše zdravlje te poziv na njihovu umjerenu konzumaciju.

– Zahvaljujemo se svim gostima i predstavnicima medija koji su svojim prisustvom podržali našu BaRiba promociju. Ovaj odziv naših prijatelja, gostiju, dokaz je više da je BaRiba zaista zaintrigirala bh tržište i da je kvalitet naših proizvoda prepoznat. To je motiv više da nastavimo svoju misiju educiranja o bitnosti zdravog stila života kroz našu djelatnost, zaključila je na kraju Delila Ramić, voditeljica prodaje kompanije i projekta BaRiba lifestyle.

 

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Međunarodna astronomska unija objavila: Bosna i Hercegovina je dobila zvijezdu i planetu u sazviježđu Vodolije