Brend Dolce&Gabbana predstavio kolekciju hidžaba

Muslimansko stanovništvo čini čak 22% svjetske populacije no što se modnih apetita ove velike skupine tiče, oni vrlo često ostaju posve zanemareni kako od strane high end pa tako i od high street brendova.

 

Popularna italijanska modna kuća Dolce&Gabbana odlučila je popuniti, trenutačno poprilično praznu, modnu nišu i izbaciti svoju debitantsku kolekciju hidžaba i abaya haljina u luksuznoj crnoj i bež boji nadopunjenih čipkom i zanimljivim aplikacijama. Kolekcija poznatog modnog dvojca uskoro će biti dostupna u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

 

Fasciniran sam Bliskim istokom, a Dolce&Gabbana je upravo izbacio svoju prvu prêt-a-porter kolekciju namijenjenu muslimanskim ženama. Odjevni komadi ukrašeni su s ponešto čipke, aplikacijama i printevima no ništa pretjerano, izjavio je Stefano Gabbana na svom Instagram profilu.

 

Uvidjevši kako se radi o potencijalno vrlo profitabilnom tržištu, zapadnjački brendovi povećavaju svoju prisutnost na Bliskom istoku. Prošle je godine brend Uniqlo izbacio svoju debitantsku liniju hidžaba, a H&M je odabrao muslimanskog modela po imenu Mariah Idrissi koja je u kampanji bila pokrivena standardnim muslimanskim velom.

 

dolce-gabbana-hidžab (1) dolce-gabbana-hidžab (2) dolce-gabbana-hidžab (4) dolce-gabbana-hidžab (5) dolce-gabbana-hidžab (6) dolce-gabbana-hidžab (7) dolce-gabbana-hidžab (8)

izvor_Fashion.hr

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Rodarte proljeće/ljeto 2016.