feel skandinavia

Čarobna Danska u Zagrebu: JYSK predstavio novi baštenski namještaj i dekoracije

Datum objave
13/04/2022

Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju Feel Scandinavia u organizaciji JYSKa.

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

Prema riječima Ana-Marije Slukan, sales i marketing menadžerica za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou.

– Postoji izreka ‘Život je promjena’. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost, naglasila je Slukan.

Zvjezdana Novak, menadžerica komunikacija JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

– Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti, izjavila je Novak.

JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proljeće i ljeto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu, kao i specifičnosti danskog stila života.

Događanja u proteklom periodu i pandemija promijenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi, idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.

Vesna Kukić Lončarić, country manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je kako je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica.

– Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost, naglasila je Kukić Lončarić.

JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 prodavnica i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  – od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Naslovnica ŽENSKOG ROKOVNIKA će ‘oživjeti’ pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti