Kako bi promovirali usluge putovanja željeznica SNCF udružila se sa marketinškom agencijom TBWA u Parizu. Rezultat je bio zanimljiva interaktivna promotivna kampanja. Naime, ideja je da jednostavnim otvaranjem vrata na ulici obične pješake pošalju u neki od evropskih gradova.
Kampanja je nazvana Europe, It’s Just Next Door, a na ulicama Pariza postavljena su vrata, kad ih otvorite uz pomoć displeja prikazuje se šta se dešava u nekom drugom gradu u isto to vrijeme, pa tako osoba koja otvori neka od vrata može gledati plesače u Barseloni, pantomimičara u Milanu ili ih može karikaturista u Briselu nacrtati.
– Ova zabavna interakcija ne samo da kreira multikulturalni link između Evropljana, nego i omogućava da na kraju dana shvatite da je se Evropa nalazi odmah do vaših vrata, stoji u oglasu agencije.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GGW6Rm437tE[/youtube]