Europe, It’s Just Next Door: Odlična reklamna kampanja željeznice iz Pariza

Kako bi promovirali usluge putovanja željeznica SNCF udružila se sa marketinškom agencijom TBWA u Parizu. Rezultat je bio zanimljiva interaktivna promotivna kampanja. Naime, ideja je da jednostavnim otvaranjem vrata na ulici obične pješake pošalju u neki od evropskih gradova.

 

Kampanja je nazvana Europe, It’s Just Next Doora na ulicama Pariza postavljena su vrata, kad ih otvorite uz pomoć displeja prikazuje se šta se dešava u nekom drugom gradu u isto to vrijeme, pa tako osoba koja otvori neka od vrata može gledati plesače u Barseloni, pantomimičara u Milanu ili ih može karikaturista u Briselu nacrtati.

 

 

 

Ova zabavna interakcija ne samo da kreira multikulturalni link između Evropljana, nego i omogućava da na kraju dana shvatite da je se Evropa nalazi odmah do vaših vrata, stoji u oglasu agencije.

 

 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GGW6Rm437tE[/youtube]

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Kozmetika Afrodita Q10 BOOST prati potrebe kože u najaktivnijem razdoblju