GLORIA tim djeluje iz srca: Otkrijte kako su napravili humanitarnu kampanju ‘Voli kožu u kojoj si ti’

Datum objave
25/01/2022

Gloria je mnogo više od samo kozmetičkog branda. Iza imena GLORIA stoje ljudi koji ovaj brand žive, koji svoje znanje i emocije prenose u svaku bočicu, svaki potisak, svaku kap upakiranu u 100% prirodne kozmetičke proizvode. To potvrđuju i njihovi brojni korisnici čije mišljenje vrednuju i čiji puls pažljivo osluškuju. Upravo je tako nastala i linija proizvoda za čišćenje kože, ali i kampanja #volikozuukojojsiti.

Vezani smo za svaki naš proizvod i da nas pitate koji nam je najdraži, ne bismo se mogli odlučiti. No, danas možemo sa sigurnošću izjaviti da smo posebno emotivni i sretni zbog nove linije proizvoda za čišćenje i njegu kože koja je nastala upravo iz želja naših vjernih korisnica. Ako već niste, upoznajte ih klikom na ovaj blog, pregledom našeg Instagram i Facebook kanala te na našem web shopu, poručuje tim Gloria kozmetike.

U stvaranju i lansiranju ove linije, otišli su korak dalje.

Cilj nam je bio stvoriti potpuno autentičnu kampanju, a novac od iste donirati domovima za napuštenu djecu na područjima Sarajeva, Mostara i Banja Luke. Stoga smo se odlučili za „putovanje u nepoznato“ i krenuli u kreaciju kampanje #VoliKožuUKojojSiTi u kojoj se, ispred i iza kamere, nalaze članovi Gloria tima. Zahvalni smo svim našim kolegama, kolegicama, prijateljima i suradnicima koji su otvorenog srca i vedrog duha skupa s nama kreirali ovu jedinstvenu, kreativnu kampanju s dobrotvornim karakterom. Zahvalni smo i svim našim korisnicima, sadašnjim i budućim, jer su dio ove predivne priče. Korištenjem Gloria proizvoda dajete nam poticaj da idemo dalje, razvijamo nove proizvode i djelujemo iz srca te zajedničkim snagama stvaramo inspirativne priče, ističu.

Kažu da slika govori više od riječi! Potvrđujeu tu izreku upravo uz ovu koja dočarava atmosferu „iza scene“ za vrijeme nastanka kampanje #VoliKožuUKojojSiTi.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Fusion d’Issey Eau de Toilette: Miris posvećen majci prirodi