Kapljica parfema kao efektivni dodatak vašoj igri zavođenja

Datum objave
10/02/2022

Naučnici su već odavno dokazali da se međusobno privlačimo zbog – mirisa. Glavni krivci su feromonu, hemikalije koje luče i biljke i životnije i mi ljudi preko suza, urina i znoja. Detektiraju ih receptori u nosu i šalju signal mozgu. U životinjskome svijetu feromoni, suprotno popularnom, ali pogrešnom mišljenju, ne služe isključivo za seksualno privlačenje, već prenose informacije drugim pripadnicima vrste o spolu, reproduktivnom statusu, mjestu na društvenoj ljestvici i igraju važnu ulogu u ritualu zavođenja i parenja.

 

Ljubav na prvi miris

Osim kako volimo vjerovati da nas na prvu neka osoba osvaja izgledom, ipak tu ulogu ima miris. Koliko ste puta primijetili nekog samo zato što ste ga namirisali, jer vam je bilo privlačno to što osjećate pa ste okrenuli glavu, usmjerili pogled i malo ga duže zadržali na toj osobi. I desi se ljubav na prvi pogled! Zapravo je riječ o ljubavi na prvi miris. Miris nas može očarati, učiniti da drhtimo od želje, ponijeti nas u sjećanja, otvoriti maštu ili pak zaustaviti trenutak. Ali može biti i odbojan, obeshrabriti nas u želji da nekoga upoznamo bolje. U ovom slučaju onaj miris koji prirodno ispuštamo ima snažan utjecaj na to kako nas drugi doživljavaju, ponajprije kada govorimo o seksualnoj privlačnosti. Iako ga ne možemo namirisati, djeluje na nas, naše osjećaje i na kraju reakcije.

Sve to govori o tome kolika je općenito moć mirisa. Ona je nevjerojatna, možda je pretjerano za reći, ali ta je moć gotovo bezgranična. Misli i osjećaje je nemoguće zaustaviti, a kada ih probudi neki miris. Nemoguće ga je izbjeći kao i kontrolirati reakciju koju izaziva. Ako se ovom prilikom usmjerimo na moć zavođenja i seksualne privlačnosti, miris tu ima itekako značajnu ulogu.

Često se zapitamo kako se neki parfem tako intenzivno osjeća na njoj ili njemu. Iako smo svi različiti i različito nosimo i reagiramo na mirise koje nanosimo na sebe, presudna je kvaliteta parfema. O tome ovisi hoćete li uopće, kako, ali i kako dugo mirisati.

Istraživanja pokazuju da se seksualni miris emitira samo za vrijeme pravog zavođenja. U jednom eksperimentu utvrđeno je da žene reagiraju pojačanom moždanom aktivnošću samo na znoj muškarca koji je seksualno uzbuđen, dok običan znoj na njih uglavnom djeluje odbojno.

Zavedite mirisom

Danas su parfemi nezaobilazan dio našeg života i osim što ih koristimo svakodnevno i u svim prilikama, parfemom izražavamo sebe, svoj karakter i stil, istovremeno prenoseći svoje osjećaje drugima. Od svih oblika ljubavi, parfem je jedan od najintimnijih načina izražavanja onoga što osjećamo. I muškarci i žene ga koriste kao jedan od glavnih aduta u zavođenju, jer nije tajna da žene teško odolijevaju muškarcima koji dobro mirišu.

Svaka parfemska nota ima svoj individualni karakter i jedinstveni miris koji u nama i ljudima oko nas izaziva određenu reakciju. Nije nepoznato kako emocije možemo osjetiti i njuhom pa osim uzbuđenja i sreće neki mirisi u nama mogu probuditi ili stvoriti nove uspomene. Nekoliko kapljica parfema mogu biti suptilni, ali efektivni dodatak vašoj igri zavođenja. Bitno je mirisom pokazati svoj karakter i u njemu uživati u potpunosti i bez zadrške.

Prilično je poznata činjenica da se parfemi koji uključuju note kože, mošusa ili orijentalnih aroma povezuju sa zavođenjem i flertom.

 

Attraction Game parfemi za nju i njega

Kompanija Avon je predstavila svoj prvi miris koji koristi neuronauku za poboljšanje vaše igre privlačnosti! Uz snažan zajednički hipnotički akord mirisi Attraction Game sadrže sastojke za koje se pokazalo da izazivaju užitak, stimulišu um i iskušavaju čula. Dva neodoljiva nova mirisa za nju i njega, ovog se Dana zaljubljenih pridružuju Avonovoj porodici Attraction mirisne linije.

Stvoren u saradnji s poznatom svjetskom mirisnom kućom Firmenich, najnoviji Avonov miris razvijen je korištenjem sastojaka složenih da vas uzbude. Nakon isprobavanja mirisnih sastojaka Attraction Game parfema, fMRI snimka – slična onoj kod MR skeniranja – pokazala je aktivnost u mozgu svih ispitanika ukazujući na stimulirani osjećaj užitka. Prema novom istraživanju, 4 od 5 (78%) žena u svijetu priznaje da ih partnerov izbor parfema može učiniti privlačnijima. Ovaj novi miris – najprodavanijeg svjetskog brenda mirisa – ide korak dalje, jer sa svojom jedinstvenom mješavinom mirisnih tvari dokazano mami vaša čula.

Uz dobro poznate bogate i tople drvene note koje su prisutne u cijeloj Attraction liniji, Attraction Game For Him i Attraction Game For Her otvaraju se svježom kruškom i začinskim biberom, uz notu tamne čokolade u srcu. Attraction Game For Him istražuje svježu i toplu napetost, kreirajući poznatu muževnu strukturu s modernim senzualnim pristupom. Attraction Game For Her započinje pjenušavom svježinom voća pri vrhu koju stavlja u kontrast s cvjetnom sofisticiranošću baze. Oboje ostavljaju dugotrajan trag misterije i magnetske privlačnosti, pružajući neosporno uzbuđenje iz sata u sat.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Probali smo >> Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II