Louis Vuitton najuspješniji modni brend

Forbes je objavio svoju listu sto najuspješnijih svjetskih brendova, a najbolji globalni modni brend je francuska luksuzna kuća Louis Vuitton, koja je tako ove godine na temelju procijenjene godišnje vrijednosti uspjela potući ostale luksuzne kandidate. Louis Vuitton našao se na jako dobrom četrnaestom mjestu, piše Elle

 

Lista je slagana prema financijskim rezultatima ili preciznije rečeno – zaradi. Na vrhu je, sasvim očekivano, Apple i to već petu godinu za redom, a slijede ga Microsoft, Google, Coca-Cola i IBM. Za Louis Vuitton, ovo je historijsko dobar rang koji još jednom potvrđuje kako je dovođenje Nicholasa Ghesquièrea bio jako dobar potez. Prodaja je možda najbolji dokaz tome.

 

Mladi dizajner osvježio je Vuitton ženu svojom modernom i mladenačkom vizijom, a menadžment iz LVMH-a pobrinuo se za sve ostalo. Novi muzej suvremene umjetnosti u Parizu, odlična cruise kolekcija prikazana nedavno u Palm Springsu kao i multimedijalna putujuća izložba trenutno postavljena u Rimu samo su dio priče kojom nas zavodi prepoznatljivi LV logo.

 

A ostali? H&M na 33. mjestu potvrđuje svoju poziciju vodećeg high-street brenda, dok su Vuittonovi najljući pariški konkurenti, Hermes i Chanel, tek na 51. odnosno 85. poziciji.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.