Manolo Blahnik brend slavi 50 godina postojanja

Release Date
01/11/2021

Manolo Blahnik cipele u svojim potpeticama imaju pet uzbudljivih decenija brojih prijateljstava i nezaboravnih modnih revija. Poznati dizajner cipela odavno je prevazišao običnu popularnost i postao ikona kojoj se već pedest godina klanja čitava modna industrija.

Manolo Blahnik, čije je ime već dugi niz godina sinonim za vrhunsku estetiku i eleganciju, radio je za Ujedinjene narode prije nego što se preselio u Pariz, a njegovu karijeru odredila je legendarna urednica Voguea Diana Vreeland kad su joj 1970. pod ruku došli crteži cipela tada 28-godišnjeg Španjolca. Diana je zapazila šarmantni crtež ženskog gležnja, oduševila se i nagovorila ga da dizajnira cipele.

 

Od famozne 1972. godine, kada je počeo da kreira cipele za modnu kuću Ossie Clark uspjeh je postepeno dolazio dok se kamen temeljac kvaliteta postavljao tokom godina. Christian Dior , Yves Saint Laurent, Michael Kors, Calvin Klein i John Galliano su samo neke od revija koje su izvedene na Manolo Blahnik štiklama.

Princeza Diana je nosila njegove cipele uz legendarnu crnu haljinu. Jedan dan 1993. godine, Diana je posjetila Blahnikov butik u Londonu kako bi kupila božićni dar. Prema dizajneru, pokojna princeza od Walesa obično je nosila ravne cipele i cipele s niskim potpeticama zbog svoje visine. Ali kupila je crne salonke koje je nosila uz legendarnu crnu haljinu koju je nosila na ljetnoj zabavi Serpentinske galerije pri Kensingtonskoj palači u središnjem Londonu.

Međutim, postoji jedan momenat koji je predstavljao okidač i proslavio kreatora van globalnih modnih krugova, popularizujući prestiž brenda među širokim narodnim masama. To je bila serija Sex and the City u kojoj glavna glumica Carrie Bradshaw opsesivno troši po 40 hiljada dolara samo na cipele (ponajviše Manolove) i dolazi u situaciju da neće imati gdje da živi sa svojim ogromnim cipelarnikom.

Kvalitet ovog brenda odlikuje se u tome što Manolo i dan danas ima veze sa apsolutno svim što se dešava u kompaniji i ulaže svaki deo sebe u proces izrade. On crta, osmišljava reklamne kampanje i ostaje na vrhu stvarajući predivne cipele sa izvanrednim smislom za detalje.

U septembru 2017. je imao svoju premijeru dokumentarni film o ovom slavnom dizajneru MANOLO: THE BOY WHO MADE SHOES FOR LIZARDS, koji, ukoliko budete u prilici, preporučujemo da pogledate.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.