Michael Kors – brend koji je prestao biti cool

Michael Kors je izgubio svoj status cool brenda. Prema pisanju Bussines Insidera vrijednost dionica ovog brenda je opala za 37 posto i nakon toga kompanija nema baš blistavu budućnost.

 

Michael Kors je posljednih godina uživao veliku popularnost i činilo se da su njegove torbe i satovi must have komadi, što je onda krenulo po zlu? Opšte prihvaćena popularnost je poljubac smrti za trendy brendove čija su ciljna publika imućniji mladi ljudi, objasnio je na svom blogu ekspert Robin Lewis, koji je usporedio Michael Kors i Tommy Hilfiger koji je dosegao svoj vrhunac krajem ’90-ih. Jednom kad svi imaju određeni komad on prestaje biti cool i poželjan. Dakle, brend je postao dostupan svima i došlo je do izvjesnog tržišnog prezasićenja.

 

Picture 341

 

Dokaz ovome su i brojne kopije koje su preplavile i domaće tržište. Slična sudbina zadesila je i američke brendove poput Juicy Coutura i Coacha.

 

 

Osim toga Michael Kors ima nekoliko brendova koji se razlikuju cjenovno, a što može biti mač s dvije oštrice, naglasio je Lewis. Kors ima visokoselektive trgovine, ali i outlet shopove. Vrlo jednostavno, zašto bi kupci platili torbu koja košta 300$, ako mogu kupiti istu takvu u outlet shopu za pola cijene.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
LG savjeti stručnjaka za uštedu energije: Kako pravilno da koristite kućne uređaje?