MIHA OBID: Trebamo upoznavati ljude, širiti vidike i manje posmatrati svijet kroz filtere Instagrama

Release Date
11/03/2019

Miha Obid, 29-godišnji je make-up artist iz Slovenije. Službeni je visažista YSL branda za regiju Adria-Balkan čija je ljubav prema kreativnosti zapisana već u genima. Naime, jedan je od potomaka poznatog slovenskog slikara i osnivača impresionizma, Ivana Grohara, a i dandanas je okružen akademskim slikarima u porodici. Nakon završene srednje škole za dekoriranje upustio se u svijet kozmetike i više od devet godina radio kao beauty advisor za brojne luksuzne brandove. Posljednjih pet godina radi za L’Orealovu Luksuznu diviziju proizvoda, a njegov omiljeni brend je Yves Saint Laurent, jer mu omogućava poigravanje bojama, teksturama, pigmentima i samo kršenje uobičajenih make-up normi.

Miha se odlično sjedinio sa vrijednostima koje brand promiče, a to su sloboda izražavanja, odvažnost i samopouzdanje. Za Mihu, svijet makeup-a predstavlja strast i prenošenje osjećaja zadovoljstva, te podizanje samopouzdanja koje rado dijeli sa svakom svojom klijenticom ili klijentom.

– Na kraju srednje škole sam počeo raditi promocije. Kad sam počinjao nisam baš mnogo puno o šminkanju, ali kad bismo radili promocije dobijali bismo kozmetiku koja bi ostala, pa sam imao priliku da je testiram. Moja najbolja prijateljica Maja bila je prvi pokusni zec, na njoj sam vježbao šminkanje, a i drugim kolegama i kolegicama iz branše bismo se šminkali na poslu i poslije posla. Nakon što bi ljudi vidjeli moj rad, svi su mi govorili kako bih trebao početi šminkati i privatno. Vremenom sam postajo bolji. Razna lica su mi pomogla da naučim, jer svaki put to bi bilo neko drugo lice s drugačijom strukturom i oblikom, priča nam Miha.

 

Vrlo brzo si napredovao do regionalnog make-up artiste brenda YSL, možeš li nam opisati svoj stil? Šta misliš da je to što tebe čini drugačijim od drugih šminkera?

–  Volim prirodno, prirodan look kojem dodam neki ekstra detalj. Sad je u trendu Instagram look, gdje se pretjeruje sa svim, taj Instagram look volim zvati ‘fasada’. 

Spominješ Instagram, koliko su zapravo društvene mreže pomogle razvijanju make-up industrije ili odmogle? Da li su dobre ili loše za beauty svijet?

–  Pozitivno su utjecale, jer mnogo lakše možete promovirati svoj rad, a imaju i loš utjecaj, zato što svi prave ‘copy paste make-up’ i samo vidiš taj Instagram look. Po mom mišljenju žene ne trebaju toliko pudera, jer imaju lijepu kožu. Nanesite tanji sloj i napravite spot concealing kako biste sakrile prištiće, ne trebate toliko make-upa, svaka od vas je lijepa na svoj način.

 

miha obid 1

 

Šta ti se najviše svidjelo prilikom boravka u Sarajevu?

–   U Sarajevu mi se sviđa što su žene uvijek sređene, mnogo pažnje posvećuju svom izgledu i to mi se baš dopada.

Zaista? Uvijek mislim da su žene kod nas previše našminkane i uvijek imam osjećaj da su žene u drugim evropskim gradovima nekako opuštenije.

– Ne mislim da su previše našminkane, sređene jesu, nose štikle, mnogo pažnje posvećuju svom izgledu i to je ono što mi se dopada. U mojoj regiji u Sloveniji nije tako, uglavnom su žene sportski tipovi.

Koliko su društvene mreže danas, zapravo prave pritisak, žene se porede sa drugim ženama, dosta truda se uloži u fotografije, koriste se brojne beauty aplikacije, filteri?

–   Da, jako im je teško, imaju mnogo kompleksa zbog svih tih ispeglanih lica sa društvenih mreža. Klijentice su vrlo često opterećene borama na čelu, između obrva, oko očiju, sve žele taj porculanski ten, ali ga ne mogžeš imati ako ti genetika ne dozvoljava i nemaš uređen skin care. One misle ako kupe puder za 50 ili 100 eura da će im pomoći i da će izgledati kao žene sa naslovnica. Lako je imati dobre proizvode, ali trebate prvo biti zadovoljne same sa sobom i na kraju to možete sve samo pojačati make-upom. Mislim da trebamo više komunicirati, upoznavati ljude, širiti vidike i manje posmatrati svijet kroz filtere Instagrama. Previše smo na telefonima, nosimo i power bank sa sobom samo da se možemo snimati i postavljati sve na društvene mreže, a zaboravljamo gdje su nam prave vrijednosti.

 

Kažeš da trebaju koristiti manje pudera, koji je tvoj savjet za ljepšu kožu?

–  Njega lica ujutru i prije spavanja je obavezna. Sve počinje i završava njegom.
Ja nikada nisam zaspao sa šminkom, čak ni ako bih došao skroz kasno s partyja, uvijek izdvojim vrijeme da operem lice. Od osnovnih proizvoda za njegu lica uvijek moraš imati dobar čistač, tonik i moisturizer.

S obzirom na to da si samouk, da li imaš nekog uzora u svijetu make-upa?

–   Ne, uvijek sam samo radio ono što se meni sviđa. Kad šminkam klijentice nikad unaprijed ne određujem koji će to biti look, tek kad počnem šminkati vidim šta kome pristaje. Najvažnija je kominikacija s klijenticama. Ako nisi siguran, uvijek možeš pitati.

Imaš li neku omiljenu zvijezdu koju bi volio šminati?

–  Blake Lively, ona mi je najdraža glumca, prava je žena.

Šta znači prava žena?

–  Ima karizmu, karakter, prirodno je lijepa.

Šta najviše voliš u svom poslu? Zašto je YSL poseban brend?

–  Upoznajem mnogo ljudi. Klijenti mi uljepšaju dan i prošire vidike. YSL mi daje dosta prostora, da mogu biti svoj i širiti svoju kreativu. Cijela priča o brendu mi se sviđa. Imaju dobre teksture, uvijek su posebni, nisu klasičan brend. Svaki proizvod nosi neku priču iza sebe, svaka ambalaža ima svoju priču, svaki limited edition look ima neku priču. Fashion i make-up su uvezani. Da nije cool ne bih radio s tim brendom. Imao sam ponude iz drugih visokoselektivih brendova, ali volim YSL i želim i dalje raditi za taj brend.

Koja su tri trenutno najdraža YSL proizvoda?

– Meni osobno su najdraži All Hours tekući puder zbog jako dobre prekrivenosti i postojanosti. Koža na licu s njim izgleda svježe, matirano, ne zavlači se u bore, otporan je na znoj i ne preslikava se na odjeću, transfer proof je. Tatouage Couture mi je najdraži tekući ruž zbog intenzivnih boja, a lagane je teksture i ne isušuje usne. Odgovaraju i onima koji ne vole tečne ruževe. Najbolja stvar koju i ja koristim zadnjih nekoliko zadnjih mjeseci je YSL Volupte Liquid Balm N°1 (Night Rehab). To je zapravo noćna maska za usne koja pomaže da se usne oporave tokom noći, ujutru su mekane i hidratizirane.

YSL-3543-AllHours-AltImg-02-r1

Kad ne šminkaš, kako provodiš slobodno vrijeme?

–  Planinarim, a svaki trenutak slobodnog vremena provodim sa svojim društvom, oni su mi kao druga familija. Imam tri najbolje prijateljice, Maju, Deanu i Tjašu, imaju malu djecu tako da sam ja zapravo stric Miha.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.