Za gotovo sve dizajnere i njihove brendove, arhitektura predstavlja izvor vječne inspiracije. Podjednako se u obje discipline (modnom dizajnu i arhitekturi) bavi stvaranjem prostora i volumena, ravnih i dvodimenzionalnih materijala, iako na različitim mjerilima. Danas se njihov odnos istražuje na mnogim poljima, počevši od estetike, umjetnosti, oblika, teksture, forme i strukture. I dizajnerice Adna Ahmedić Kadić i Alisa Čaber kreativnu priču brenda Muchness temelje na zajedničkim vizualnim i intelektualnim principima, kroz privlačnost mode, arhitekture i umjetnosti iz kojih crpe inspiraciju.
– Glavna ideja nove Muchness zimske kolekcije predstavljaju oblici i siluete koji zbunjuju konvencionalne ideje o proporciji i obliku, igramo se sa kontrastima u dužinama, bojama i teksturama, te oblikovanju negativnog prostora na odjevnom predmetu (kroz asimetriju) i dobivanjem pored pozitivnog i negativni volumen. Naše kolekcije se definiraju kao limitirane serije odjevnih predmeta, savršeno i precizno izvedenih, u kojima nam je na prvom mjestu kvaliteta izvedbe i korištenje materijala, kaže nam Alisa Čabera.
Pored Muchness suknji, majica, bluza, naglasak u ovoj kolekciji za zimu su voluminozne jakne izražene kroz paletu crne, sive, maslinaste, i različitih nijansi narandžaste od štep materijala.
– Izazov nam je bio da predstavimo jednu konceptualnu i arhitektonsku formu jakne koja začudno kombinira lakoću materijala sa arhitektonskom, strukturalnom težinom. Prilikom dizajniranja akcent smo stavili i na tehniku kolažiranja kompozicije sa geometrijskim oblicima poput našivenih džepova u suprotnoj boji, trakama za vezanje i kontrastima u renderima na rukavima, ističe Alisa.
Posebna pažnja je usmjerena na multifunkcionalnost jer su jakne dvostrane i mogu se nositi na dva načina ovisno o raspoloženju, sa druge strane griju i omogućavaju nam da podnesemo sve vremenske (ne)prilike, kao i spremnosti za kombiniranje stilova u različite namjene.
– U svakoj kolekciji primarna misao nam je da osmislimo funkcionalan i udoban odjevni komad u kojem će se osoba osjećati nesputano, slobodno, a opet posebno i drugačije, kaže Alisa.
I ova Muchness priča usmjerena je ka bezvremenskim i vizualno atraktivnim komadima koji ne podliježu trendovima, odnosno promocija slow fashion koncepta pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka, a samo ulaganje u kvalitet stvara održivost i dugotrajnost u modi.