Nova reklama za GUINNESS prikazat će vam potpuno drugačiji narod Republike Kongo

Za početak nove godine GUINNESS se odlučio da na tržište Evrope uradi neobičnu reklamu za promociju svog piva. Učinili su to promovišući drugačiji način života, onaj koji izlazi iz svih okvira u kojima se nalazi, kroz promociju Sapeursa, zanimljive subkulture stanovnika Konga.

 

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B-3sVWOxuXc[/youtube]

 

 

 

 

O čemu, tačnije – o kome je zapravo riječ?

 

Sapeursi su društvo elegantnih ljudi Konga, čiji se članovi vrlo lako raspoznaju na ulicama: nose šešire i svečana odijela, često jarkih boja, uglačane cipele, imaju interesantne “frizure” za bradu i brkove. Sve ovo uprkos tome što je temperatura vazduha često iznad 30°C, a oni šetaju po prašini i ruiniranim zgradama, i kupaju se u improvizovanim kupatilima. Njeguju manire i lijepo obraćanje, uživaju u pivu, igranju i dobroj zabavi. Kažu, nije sve u novcu, niti odijelu – stvar je u tome ko ga i kako nosi. GUINNES je uradio i kratki dokumentarac koji prati reklamu, a u kojem možete saznati nešto više o Sapersima iz Brazavila (Brazzaville).

 

Srž bi se mogla sažeti u sljedećem citatu: Kada je Sapeurs dobro obučen, ljudi zaboravljaju svoje probleme. Možda ste se, dakle, rodili u državi razrušenoj ratom, možda je oko vas prašina i neimaština, ali – vi birate da li ćete se utopiti u to, ili postati Sapeurs.

 

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CScqFDtelrQ[/youtube]

 

 

marketingitd.com

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
U Norveškoj influenseri po zakonu moraju naglasiti koje fotografije su fotošopirane