foto_Sousveillance prsluci za učesnike konferencije CFP 2005. Seattle / 15. konferencija kompjutera, slobode, i privatnosti, 2005.
Predavanje bosansko-američkog umjetnika i predavača sa znamenitog njujorškog univerziteta The New School u New Yorku, Amira Husaka o estetici i politici nosive audiovizualne tehnologije poput Google Glassa, GoPro kamera, policijskih Bodycama (tjelesne kamere), i bioničkih proteza, održat će se u utorak 28. aprila na Tekstilnom odsjeku Tehničkog fakulteta u Bihaću. Osim toga Amir će ponuditi svojevrsni hronološki pregled tj. općenitu historiju njihove upotrebe u svijetu modnog dizajna, filma, umjetnosti, političkog aktivizma, javnih i tajnih službi bezbjednosti.

Odjeća kao druga čovjekova koža preuzima kompleksnu ulogu u svakodnevnoj upotrebi te služi kao agens socijalizacije ali i izolacije. Ona posjeduje moć klasifikacije, ali i diskriminacije. Ona je manipulativna i suvišna, sa druge strane nužna i esencijalna. Dvadeseti vijek obilježen je eksplozivnim razvojem mode i njene industrije, te je kao takvo prožeto brojnim kontroverzama koje zadiru u aspekte etičkog i moralnog. Tehnologizacija i posebno digitalizacija svijeta u zadnjih nekoliko decenija, a u kontekstu novih društvenopolitičkih konteksta, učinili su i odjeću produženim ili pridodanim organima ljudskog organizma.
Kada je kanadski filozof medija Marshall McLuhan davnih šezdesetih rekao da medije treba shvatati kao ekstenzije čovjeka, tj. produžetke njenih/njegovih pojedinih organa, niko nije mogao sa sigurnošću predvidjeti u kakvom bi se to obliku moglo manifestovati nekoliko decenija kasnije. Naizgled infantilne špijunske mikrofilm kamere i mikrofoni utisnuti u sakoe, kravate i ručne satove nisu bili samo produkt maštovitih holivudskih scenarista, nego zastrašujuće stvarni alati u redovnoj upotrebi od samog početka hladnog rata pa sve do danas. Ulaskom u 21. vijek smo gotovo nesvjesno zakoračili u epohu masovne multimedijalizacije u kojoj su sprave za bilježenje zvuka i slike postale dio naše svakodnevnice. Sve i svako bilježi, uključujući i našu garderobu.

2012., film

