Otkazana modna revija u Kini zbog rasističkih ispada brenda Dolce & Gabbana

Nakon što su izazvali veliko negodovanje sa promo videom koji prikazuje Kineskinju koja pokušava da objasni kako jesti italijansku hranu štapićima, modni dvojac Dolce & Gabbana nastavlja sa razočarenjima.

 

https://instagram.com/p/BqSVTskiM1n/

 

Sporni video mnogi su ocijenili kao parodiju kineske kulture koja potvrđuje lažne stereotipe o ljudima koji žele evropske manire, ali ih ne mogu shvatiti. Ovaj video je bio dio kampanje za kinesko tržište pred veliku modnu reviju koja se trebala održati večeras u Šangaju. Revija je upravo otkazana, a krivac za to je Stefano Gabbana koji nastavlja uništavati ovaj italijanski brend svojim neprimjerenim ponašanjem i komentarima na društvenim mrežama.

 

 

Nakon što je prije nekoliko mjeseci Selenu Gomez nazvao ružnom, Kardashian porodicu jeftinom, Stefano je u konverzaciji sa instagram korisnicom @michaelatranova Kinu opisao kao ignorantnu smrdjivu mafiju koja jede pse. Nakon što su se dijelovi ove konverzacije pojavili na Diet Prada instagram profilu mnogi modeli i poznate osobe iz Kine su otkazali svoje prisusutvo na njihovoj modnoj reviji. Brend se pokušao spasiti izjavom da je njihov profil hakovan i da oni ustvari vole Kinu, ali izgleda da im to zasad ne prolazi.

 

dolce gabbana china

 

Poznato je da se svi modni brendovi posljednju deceniju agresivno okreću rastućem azijskom tržistu koje im trenutno donosi najveće prihode, a Dolce & Gabanna bi ovakvim ponašanjem mogao izgubiti taj dio kolača i nanijeti veliku štetu svom brendu.

 

piše_Emina Seletović

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.