Pogledajte kako je bilo u Rimu na promociji novog BULGARI GOLDEA THE ROMAN NIGHT parfema

Na veličanstvenom eventu na Španskom trgu u Rimu, Bulgari je predstavio novi parfem Goldea The Roman Night, koji je, kako mu ime kaže, inspirisan noćnom čarolijom Vječnog grada. Parfem kreiran za noćnu rimsku božicu moćan je i hipnotičan dodatak ikonskoj kolekciji Goldea mirisa. Inspirisan rimskom strašću, parfem evocira impulsivne rimske noći, slijedi svoj instinkt i otvoren je ka misterijama. Snažna i zavodljiva, rimska božica ulazi u noć slijedeći hirove svoje slobode.

 

Set_up1

Jean-Christophe Babin je predstavio Bellu Hadid, ambasadoricu novog parfema, koja je spustivši se niz stepenice, simbolično krunisana kraljicom večeri, a pop boginja Róisín Murphy svojim performansom uljepšala je toplu rimsku noć brojnim zvanicama. Nakon toga zabava se preselila u Palazzo Nunes Torlonia. 

 

Među zvanicama bila je i italijanska glumica i TV lice, Girogia Surina i kreator parfema Alberto Morillas. VIP gosti su uključivali i Margo and Me, Caro Daur, Camille Charriere, Eleonora Carisi, Helena Bordon, Camila Coutinho, Jessi Malay, Jingyung Kim i YoYo Cao. I tim iz BiH sa Amirom Alićem, brend managerom za Bulgari, bio je prisutan na eventu.

 

JC Babin_Bella Hadid_Giorgia Surina set_up Bella HADID
Jean-Christophe BABIN. Bella HADID. JCB and Giorgia Surina Atmpshere Jessy Malay Jinkyung kim Caro Daur and eleonora Carisi Yo Yo CauGiorgia SURINA Roisin Murphy 3 Roisin Murphy Roisin MUrphy2 Rosin Murphy Spanish Steps 3 Spanish StepsPalazzo Torlonia Nunez2 Nicola Bulgari Bella HADID 1 Jean-Christophe BABIN. Bella HADID.

foto_Bulgari

JC Babin, Bella Hadid i Giorgia Surina / press konferencija
JC Babin, Bella Hadid i Giorgia Surina / press konferencija

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Frexinet, najpopularnije špansko pjenušavo vino, stiglo na bh. tržište