Porsche BH, generalni uvoznik za Volkswagen vozila u BiH, predstavio je kompletno novo razvijenu generaciju bestsellera – Volkswagen Polo. Novi Polo ističe se jasnim, harizmatičnim dizajnom i nudi više mjesta za putnike i prtljag. Razvijen je na potpuno novoj MQB modularnoj platformi, zahvaljujući kojoj donosi i sva inovativna tehnološka rješenja, kao i veliki broj sistema podrške vozaču. Više od 14 miliona prodanih primjeraka (uključujući derivate ta se brojka penje na gotovo 16,5 miliona).
Novi je Polo nastao pod motom: Mi budućnost pretvaramo u stvarnost – ideja vodilja Volkswagenove tržišne strategije. Ona definiše progresivne parametre za svaki Volkswagen. Novi Polo prvi je model koji je nastao i uvodi se na bazi ove strategije.
Volkswagen novim modelom Polo predstavlja jedno od najsavremenijih vozila na svijetu – jedan od najvećih među mališanima. To se između ostalog odražava u brojnim sistemima podrške i komfornim sistemima koji su do sada bili rezervisani samo za klasu Golfa i Passata. Već i osnovna verzija Polo “Trendline” serijski sadrži LED svjetla za dnevnu vožnju sa funkcijama Coming Home i Leaving Home, Bluetooth pripremu za telefon te sistem pračenja saobračja Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sistemom prepoznavanja pješaka.
Tri verzije opreme čine osnovu nove konfiguracije Pola: Trendline, Comfortline i atraktivni Beats, a nudi i niz drugih vrsta individualizirane opreme u vozilu. Šestu generaciju Pola u ponudi će imati sedam efikasnih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW / 75 KS i 1,0-litarski TSI snage 70 kW / 95 KS. Novi Polo sada je još šareniji i sa više mogućnosti za individualizaciju nizom novih boja, ukupno 14 vanjskih boja i 12 modela točkova.