1974. godine Televizija Zagreb je započela ambiciozni projekt televizijske kulinarske emisije. Imali su sve. Mladog Olivera, voditelja u usponu. Stevu, kuharskog maga. Najnovije televizijske kamere skupo plaćene iz samodoprinosa i moderan set sa najnovijim aparatima marke ISKRA i KONČAR koji još nisu bili pušteni u prodaju.
A onda je započelo snimanje pilot emisije i stvari su krenule nizbrdo. Oliver je stalno griješio, Stevi su jela zagorijevala, suflei ne bi narasli, režiser Frano Jurić je dobio blaži nervni slom. Agonija je trajala punih 16 sati. Tada se desilo čudo. Elza Weber, iscrpljena glavna šminkerica TVZ je odlučila da malo odmori, a njena pomoćnica Amela Begović popela se na set da je zamijeni.
Neiskusna i očarana svjetlima i kamerama stala je ispred monitora nad kojim je režiser tiho plakao zaklonivši pola ekrana. Frano Jurić je pogledao kroz svoje od suza vlažne prste i doživio prosvjetljenje. Amela je svojim tijelom zaklanjala vitrinu na setu i sve je odjednom izgledalo savršeno.
Frano je shvatio da je ljepota impozantne vitrine bila isuviše dominantna za cijeli set i odmah je naredio da je zamijene nekom običnijom i neprimjetnijom. Nakon samo sat vremena pilot je snimljen „iz prvog“, a sve ostalo je već poznata legenda o Malim tajnama velikih majstora kuhinje.
Vitrina je dugo stajala zaboravljena u magacinu TVZ a poslije HRT da bi na kraju pronašla svoj put do ReKreacije.
Zato se nemojte iznenaditi ili ostati zbunjeni ako vam stariji TV redatelj u razgovoru kaže: …a onda sam imao Amelu… Inače, urbana je legenda da je Nura Nikšić prva žena u historiji Sarajeva koja je imala vozačka dozvolu u svojoj kuhinji uvijek morala imati barem jednu žlicu Vegete.