Sara Kozomara nas vodi u svijet naočala

Datum objave
06/05/2021

Ekipa FBL razgovarala je sa Sarom Kozomarom, vlasnicom Zoom optike koja i kroz posao i kroz lično predstavljanje donosi dašak svjetske mode i stilova kroz sve što radi. Razgovarali smo o trendovima, o kreiranju trendova u doba pandemije, ali i o modi sunčanih naočala koja je važan segment svakodnevnog izražavanja.

Prije svega dobar dan, i dobro došli u svijet Mode, ljepote i ljubavi! Neka prvo pitanje bude: Kako ste?

Moje omiljeno pitanje, kao odraz izrazite empatije koji svaki pojedinac zaslužuje, i sama ga često izgovaram drugima. Osluškujući svoje unutrašnje biće, mogu reći u miru sa sobom ali istovremeno razigrano i energično.

Kako Vam se čini svijet mode u ovoj Covid eri, koliko je to uticalo na kupovinu, interesovanje ali i generalno kreiranje trendova?

– Moda je stvar ličnog afiniteta, trenutka u kojem se nalazimo ali u današnje vrijeme i popriličnog utjecaja javnog mijenja, medija i trendova koji su diktirani na ovaj ili onaj način, te je moda samim tim u zadnjem periodu poprilično pod utjecajem aktuelnih dešavanja na globalnom nivou. Period u kojem se nalazimo ispunjen je velikim promjenama i čini mi se da ne postoji sektor koji te promjene nije osjetio, pa tako ni modni. Način na koji kupovina doživljava transformaciju je očigledan. Prelazi se na jedan ležerniji, iz udobnosti svoga doma, stil kupovanja, te je samim tim i trendovska moda okrenula kurs ka jednom opuštenijem, svakodnevnijem modnom izričaju pokušavajući se prilgoditi pulsu krajnjih korisnika, naročito u proteklih godinu dana. Na trenutke djeluje kao da se vrtimo u krug, a da li će jedan vid mode više zaživjeti a drugi možda potpuno nestati, ostaje nam da vidimo.

Da li osjetite promjenu navika u smislu češće kupovine putem web shopa?

– Kako da ne. Koliko god da je takva vrsta kupovine izazivala nepovjerenje i nesigurnost, toliko je sada preuzela primat da stara navika klasičnog odlaska u prodavnicu počinje da jenjava brže od očekivanog. Čak i povremeni strahovi od kupovine putem interneta ne predstavljaju kočnicu jer ta mogućnost da u bilo kojem trenutku, sa bilo kojeg mjesta možete nešto da kupite, dominira.

 

 

Čini nam se da je u svijetu naočala, kako sunčanih tako i dioptrijskih, ista situacija kao i u modi generalno – malo se vrtimo u krug. Kakvo je Vaše mišljenje o tome?

– Zanimljivo, kreativno, nadahnjujuće ali nadasve naporno i odgovorno. Kao neko ko bi trebao da diktira trendove u svijetu naočala na našem tržištu, odabir nove kolekcije predstavlja vrlo odgovoran čin, kako prema krajnjim potrošačima koji su svoje povjerenje ukazali nama, tako i prema samima sebi i onoga što predstavljamo. Prilikom odabira jako je važno da osluškujem potrebe tržišta i u načelu nove trendove koji dominiraju ali u konačnom odabiru i formiranju nove kolekcije, presudnu ulogu ima ono što se u konačnici dopadne mom timu i meni i za šta procijenimo da će imati najbolji plasman na našem tržištu i kod naših klijenata. Odaje se utisak da je inspiracija doživjela svoj maksimum i da sve što viđamo u zadnje vrijeme, kao novi trend, vijerno podsjeća na neka davna prošla vremena. Više je razloga dovelo do toga ali ja ću se voditi tim da je želja da se svakoj generaciji jedne ere pruži taj osjećaj nekog prošlog vremena koje je na čovječanstvo ostavilo dubok trag, ne samo modni, nego i onaj životni.

Sigurni smo da sve čitateljice i čitatelje zanima: Kako izgleda proces odabira nove kolekcije i šta je ono što model treba da ima da biste ga odabrali?

– Ovo je interesantno pitanje ali i jako često pitanje koje mi mnogi postavljaju sa mišlju da imam jako mnogo naočala u privatnoj kolekciji i da ih svakodnevno mijenjam. Međutim, iznenadili biste se kada bih rekla da se sezonski svedem na dvoje, troje naočala koje intenzivno nosim i rijeđe mijenjam. Trudim se da odaberem bezvremenski model, model koji će da odgovara većini prilika i modnih kombinacija a koji će da ima neki svoju posebnost koja ga izdvaja od većine modela koji se nalaze na tržištu.

 

 

Koji model Vi trenutno nosite?

– Trenutni moj odabir jeste neprevazidjeni Cartier model Panthera, bezvremenski Saint Laurent Kate i retro Gucci model koji vijerno podsjeća na period ’60-ih godina.

Da li već sada znate šta nas to očekuje u sljedećoj kolekciji ili je rano pretpostavljati?

– Još uvijek je rano pretpostavljati da li će biti nekih većih iznenađenja ali sudeći prema iskustvu proteklih kolekcija, većina modela će naginjati već poznatoj klasici sa eventualnim dodatkom nekog neuobičajenog detalja koketirajući sa retro stilovima dok će manji dio nove kolekcije biti izlazak iz zone komfora kako dezena tako i oblika, što će opet pronaći svoj put do odabrane klijentele.

Pri svakom razgovoru sa ženama koje same vode biznise i koje su svoje biznise stvarale od nule ne možemo da Vas ne pitamo: Je li Vam na tom putu bilo lakše ili teže zato što ste žena?

– Danas samostalno stvarati i voditi biznis nije ni malo lagan i jednostavan zadatak, bilo da se radi o muškarcu ili ženi. Međutim, okolnosti su teže za nas žene jer svijet u kojem živimo i ekonomski sistem u kojem se krećemo diktira jednu atmosferu koja je naklonjena daleko više muškarcima dok ženama iziskuje mnogo veći stepen dokazivanja i posvećenosti. Samim tim mogu da kažem, koliko god da je bilo teško i još uvijek jeste, lična satisfakcija koju ostvarim kroz svoje preduzetničke uspjehe, te lični rast i razvoj kako mene tako i mog tima samo potvrđuje da kombinacija ženskog mozga i ambicije, nadjačava muški svijetu.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Ovako zvuče Dolce&Gabbana modeli kad vam se upucavaju … na helijumu!