Šareno i zavodljivo Dolce & Gabbana proljeće

Svake sezone Domenico i Stefano Gabbana kroz zanimljive kampanje slave Italiju, pa su tako novu kampanju za proljeće/ljeto 2016. smjestili na užurbanom italijanskom trgu. Inspiracija su bili porodica i bučan život ulice, a u centru pažnje retro haljine, torbice, ukrasi za kosu i štikle ukrašene cvijećem.

 

Italy is Love (10)

 

Naša kampanja za proljeće 2016. ima jednostavnu priču: štandovi s voćem, mali lokalni dućani, špageti, kafa, porodica, sunce, ljeto, jednom riječju – Italija. Inspirirali smo se pozitivnim životom koji se bazira na tradiciji, kroz hranu, historiju, ljubav, istaknuo je dvojac Dolce & Gabbana.

 

Italy is Love (1) Italy is Love (2) Italy is Love (3) Italy is Love (4) Italy is Love (6) Italy is Love (7) Italy is Love (8) Italy is Love (9) Italy is Love (11)

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Pangaia ima logo izrađen od čestica koje zagađuju zrak