U Sarajevu upriličena izložba WHERE IS THE EXIT? autora Rikarda Druškića

Jučer, 9.juna, upriličena je izložba Where Is The Exit? autora Rikarda Druškića u sarajevskoj galeriji JAVA kojoj su prisustvovali brojni ljubitelji umjetnosti.

 

Kroz svoje stvaralaštvo, Druškić provodi posmatrača kroz naizgled imaginarne svjetove čudnih, nesvakidašnjih likova i različitih epizoda u njihovim životima. Kroz apstraktne, figuralne, geometrijske forme na crtežima, digitalnim i analognim, čini nam svijet pristupačnijim i ne tako prolaznim. On oslikava haos 21. vijeka; užurbanost, ali i pasivnost i indiferentnost ljudi, pretrpane gradove, automobilima nagomilane raskrsnice, mjesta pretrpana otpadom i nepravdom. I zbog nepostojanosti jasne odrednice prostora i vremena na radovima, javlja se magija onog nedorečenog te se stvara veza između svakog posmatrača na svijetu i u oslikanom ludilu može se prepoznati stanovnik Tokija, New Yorka, Sarajeva, istaknula je Asija Ismailovski.

 

WHERE IS THE EXIT (20)

 

 

Druškićeva tehnika je, prije svega, poigravanje. On se poigrava likovnim izrazom i formom, primjenjujući u radu tehniku crteža i adaptaciju istog u digitalnoj formi.

 

Koristeći se sa tako puno različitih motiva, vidno, svjesno ili nesvjesno, inspirisan crtanim filmovima njegove generacije, svijetom profesora Baltazara i čudnovatim bićima, bojama i animacijama cartoon networka, prikazujući scene gdje iz glave jedne figure polubiljke-polučovjeka raste još jedna glava na kojoj je oko u kojem se rađa još jedna linija i vodi do sljedeće figure koja se pretvara u apsolutnu geometrijsku formu, Druškić pruža posmatraču mogućnost uključivanja u prikazanu scenu, aktivira ga na promišljanje i dopušta mu kreiranje nastavka (ili pak početka) priče. Aktivira posmatrača čiji je vizuelni kapacitet svakodnevno pretrpan raznoraznim slikama – od ikona na mobitelima i računarima, etiketa na proizvodima do ogromnih reklamnih plakata, i uspijeva ga zabaviti novim vizuelnim sadržajem i otvoriti mu mogućnost učešća ili, ustvari, jednostavno ga zabaviti. Druškić, kreirajući vertikalne i horizontalne epizode pune neočekivanosti – bilo da se u njih uključimo promatrajući rad s lijeva na desno, s desna na lijevo, povezujući motive i linije odozgo prema dole i obratno, postaje prototip jednog savremenog umjetnika, koji uspijeva u stvaranju života umjetničkim radovima pod okriljem socijalnih mreža, rekla je Asija.

 

WHERE IS THE EXIT (1)

 

Rikardo Druškić je rođen 1990., a umjetnošću se bavi posljednjih šest godina. Svoj prvi ozbiljniji umjetnički iskorak pravi kao učesnik grupne izložbe u Collegium Artisticumu u autorskoj koncepciji i selekciji Jusufa Hadžifejzovića. Nakon toga izlaže samostalno i na kolektivnim izložbama sa YAGE grupom. Bio je finalista na Art Revolution Competition Taipei u aprilu 2014. godine. Nakon toga, u julu 2014. godine njegovi radovi Madness Continues i Depth su odabrani od grupacije SEE.ME i predstavljeni na Times Squareu u New Yorku. Jedan je od pobjednika grupne izložbe Pure Abstraction u New Yorku, Gallery 25N. Svoje radove je izlagao u Los Angelesu, u LACDA (Los Angeles Center for Digital Arts).

 

WHERE IS THE EXIT (27) WHERE IS THE EXIT (4) WHERE IS THE EXIT (5) WHERE IS THE EXIT (6)WHERE IS THE EXIT (3) WHERE IS THE EXIT (7) WHERE IS THE EXIT (9) WHERE IS THE EXIT (10) WHERE IS THE EXIT (11) WHERE IS THE EXIT (28) WHERE IS THE EXIT (12) WHERE IS THE EXIT (13) WHERE IS THE EXIT (24) WHERE IS THE EXIT (14) WHERE IS THE EXIT (15) WHERE IS THE EXIT (16) WHERE IS THE EXIT (17) WHERE IS THE EXIT (18) WHERE IS THE EXIT (21) WHERE IS THE EXIT (22) WHERE IS THE EXIT (23) WHERE IS THE EXIT (25)

 

tekst i foto_FBL

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.