Versus Versace proljeće/ljeto 2016.

Versus Versace predstavio je svoju ready-to-wear za proljeće/ljeto 2016. kolekciju drugog dana London Fashion Weeka.

 

Kolekcija uključuje uglavnom tamne nijanse plave i crne boje, koje sa lakoćom prate sezonu. U kolekciji vidimo svijetlo plavi teksas, leopard i cvjetni print.

 

versus proljece ljeto 2016 (1) versus proljece ljeto 2016 (2) versus proljece ljeto 2016 (3) versus proljece ljeto 2016 (4) versus proljece ljeto 2016 (5) versus proljece ljeto 2016 (6) versus proljece ljeto 2016 (7) versus proljece ljeto 2016 (8) versus proljece ljeto 2016 (9) versus proljece ljeto 2016 (10) versus proljece ljeto 2016 (11) versus proljece ljeto 2016 (12) versus proljece ljeto 2016 (13) versus proljece ljeto 2016 (14) versus proljece ljeto 2016 (15) versus proljece ljeto 2016 (16) versus proljece ljeto 2016 (17) versus proljece ljeto 2016 (18) versus proljece ljeto 2016 (19) versus proljece ljeto 2016 (20) versus proljece ljeto 2016 (21) versus proljece ljeto 2016 (22) versus proljece ljeto 2016 (23) versus proljece ljeto 2016 (24) versus proljece ljeto 2016 (25) versus proljece ljeto 2016 (26) versus proljece ljeto 2016 (27) versus proljece ljeto 2016 (28) versus proljece ljeto 2016 (29) versus proljece ljeto 2016 (30) versus proljece ljeto 2016 (31) versus proljece ljeto 2016 (32) versus proljece ljeto 2016 (33) versus proljece ljeto 2016 (34) versus proljece ljeto 2016 (35) versus proljece ljeto 2016 (36) versus proljece ljeto 2016 (37) versus proljece ljeto 2016 (38) versus proljece ljeto 2016 (39) versus proljece ljeto 2016 (40) versus proljece ljeto 2016 (41) versus proljece ljeto 2016 (42) versus proljece ljeto 2016 (43) versus proljece ljeto 2016 (44) versus proljece ljeto 2016 (45) versus proljece ljeto 2016 (46) versus proljece ljeto 2016 (47) versus proljece ljeto 2016 (48) versus proljece ljeto 2016 (49) versus proljece ljeto 2016 (50) versus proljece ljeto 2016 (51)

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
INTUITION by Milan Senić