Boje su preplavile popularni beogradski kvart Savamala, zahvaljujući COLORISTA fenomenu – novom L’Oréal Paris brendu koji pomijera granice u izboru boja za kosu. Neočekivane i nesvakidašnje nijanse, od nježne roze, preko mistične plave, do očaravajuće ljubičaste, bile su u centru pažnje na ovom jedinstvenom događaju, održanom u klubu Tranzit za predstavnike medija i goste iz čitavog regiona.
COLORISTA je nova generacija palete boja za kosu, rođena na društvenim mrežama, inspirisana i kreirana u saradnji sa najuticajnijim predstavnicima savremenog digitalnog svijeta, i konačno dostupna i u našem regionu. COLORISTA nas uvodi u novu era bojenja kose. Inovativni spektar boja, naspram tradicionalnog pristupa posvjetljivanja, potamnjivanja ili nijasniranja kose u centar pažnje stavlja Millenials generaciju, igru i kreaciju.
Ovo je prvi L’Oréal Paris brend koji je nastao osluškivanjem društvenih mreža i platformi. Ljubitelji ljepote i mode i najutjecajnije figure digitalnog svijeta nisu samo inspirisali COLORISTA priču, već su zajedno sa L’Oréal Paris timom stvorili novi brend. Dvadeset pet odabranih ljudi kreiralo je dvadeset pet moćnih nijansi, koje su stigle direktno sa Pinteresta i dobile imena po stvarnim hashtagovima koje koriste djevojke na mrežama. COLORISTA danas osvaja čitav svijet i inspiriše nove trendove. Millenials generacija ne prestaje da eksperimentiše – na njihovim kosama boje su iz klasičnih prešle na potpuno neočekivane.
Velika žurka kojom je obilježeno lansiranje COLORISTA brenda privukla je brojne zvanice iz medija i javnog života koje su uživale u raznobojnoj atmosferi i različitim sadržajima koji su za temu imali upravo proslavljanje boja. Posjetioci su bili u prilici da isprobaju nove spektakularne nijanse, slikaju se uz COLORISTA teme, uživaju u sjajnoj muzici i raznobojnim koktelima inspirisanim COLORISTA look-ovima (#mermaid, #unicorn, #rainbow)… Posebne gošće događaja bile su najuticajnije blogerke regiona – gošće iz Zagreba, Sofije, Sarajeva, Beograda, a na zabavi je bila i redakcija FBL magazina. Kroz ovaj jedinstveni koncept, L’Oréal Paris je još jednom predstavio najnovije svjetske trendove, ovog puta oslonjene na kreativnu estetiku društvenih mreža.