Manolo Blahnik brend slavi 50 godina postojanja

Release Date
01/11/2021

Manolo Blahnik cipele u svojim potpeticama imaju pet uzbudljivih decenija brojih prijateljstava i nezaboravnih modnih revija. Poznati dizajner cipela odavno je prevaziลกao obiฤnu popularnost i postao ikona kojoj se veฤ‡ pedest godina klanja ฤitava modna industrija.

Manolo Blahnik, ฤije je ime veฤ‡ย dugi niz godina sinonim za vrhunsku estetiku i eleganciju, radio je za Ujedinjene narode prije nego ลกto se preselio u Pariz, a njegovu karijeru odredila jeย legendarna urednicaย Vogueaย Diana Vreelandย kad su joj 1970. pod ruku doลกli crteลพi cipela tada 28-godiลกnjeg ล panjolca.ย Diana je zapazila ลกarmantni crteลพ ลพenskog gleลพnja, oduลกevila se i nagovorila ga da dizajnira cipele.

 

Od famozne 1972. godine, kada je poฤeo da kreira cipele za modnu kuฤ‡u Ossie Clark uspjeh je postepeno dolazio dok se kamen temeljac kvaliteta postavljao tokom godina. Christian Dior , Yves Saint Laurent, Michael Kors, Calvin Klein i John Galliano su samo neke od revija koje su izvedene na Manolo Blahnik ลกtiklama.

Princeza Diana je nosila njegove cipele uz legendarnu crnu haljinu. Jedan dan 1993. godine,ย Diana je posjetila Blahnikov butik u Londonu kako bi kupila boลพiฤ‡ni dar. Prema dizajneru, pokojna princeza od Walesa obiฤno je nosila ravne cipele i cipele s niskim potpeticama zbog svoje visine. Ali kupila je crne salonke koje je nosila uz legendarnu crnu haljinu koju je nosila na ljetnoj zabavi Serpentinske galerije pri Kensingtonskoj palaฤi u srediลกnjem Londonu.

Meฤ‘utim, postoji jedan momenat koji je predstavljao okidaฤ i proslavio kreatora van globalnih modnih krugova, popularizujuฤ‡i prestiลพ brenda meฤ‘u ลกirokim narodnim masama. To je bila serija Sex and the City u kojoj glavna glumica Carrie Bradshaw opsesivno troลกi po 40 hiljada dolara samo na cipele (ponajviลกe Manolove) i dolazi u situaciju da neฤ‡e imati gdje da ลพivi sa svojim ogromnim cipelarnikom.

Kvalitet ovog brenda odlikuje se u tome ลกto Manolo i dan danas ima veze sa apsolutno svim ลกto se deลกava u kompaniji i ulaลพe svaki deo sebe u proces izrade. On crta, osmiลกljava reklamne kampanje i ostaje na vrhu stvarajuฤ‡i predivne cipele sa izvanrednim smislom za detalje.

U septembru 2017. je imao svoju premijeru dokumentarni film o ovom slavnom dizajneru MANOLO: THE BOY WHO MADE SHOES FOR LIZARDS, koji, ukoliko budete u prilici, preporuฤujemo da pogledate.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.