Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon ove godine donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda.
cekiraj.ba je interaktivna web stranica koju otvarate na svom mobilnom telefonu, a vodi vas kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi
Nakon pravilno pređenih koraka možete doći i do stranice BudiZdrava i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje suradnje s udruženjem Novi pogled!.Na jednom mjestu su objedinjeni svi bitni podaci o samopregledu i pregledima te se pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.
Iako u Bosni i Hercegovini ne postoji zvanični registar ove bolesti, informacije kojima raspolažemo pokazuju da godišnje više od 1500 žena oboli od karcinoma dojke a smrtnost je i dalje visoka jer svake godine od ove bolesti umre oko 500 žena.
– Karcinom dojke je bolest koja je izlječiva u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način. Svako od nas dnevno dodirne ekran svog mobilnog telefona barem 3000 puta, zato vas mi želimo podsjetiti da 3 jednostavna pokreta koji mogu da vam pomognu da održite svoje zdravlje. Kliknite na cekiraj.ba na svom mobitelu jer samo zbog vas smo pojednostavnili i izdvojili 3 osnova koraka samopregleda dojki. Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave, rekla je Šejla Korjenić PR specijalista kompanije Avon u Bosni i Hercegovini.
U ovoj interesantnoj kampanji partner kompanije Avon je i BH Telecom, koji kao društveno odgovorna kompanija već godinama podržava brojne projekte koji imaju za cilj dizanje svijesti o ovoj bolesti koja sve više pogađa žene širom svijeta.
– U mnogim zemljama se oktobar obilježava kao mjesec borbe protiv karcinoma dojke kako bi se skrenula pažnja o njegovoj rasprostranjenosti te podigla svijest o značaju prevencije i ranog otkrivanja. BH Telecom je rado dio još jedne društveno odgovorne kampanje koja pripadnicama ženske populacije omogućava da se na jednostavan način upoznaju sa osnovnim pokretima samopregleda kao značajnog koraka u ranom otkrivanju promjena. Link cekiraj.ba je potrebno otvoriti putem mobilnog telefona kako bi se prikazao pravilno i kako bi se mogla provesti sva 3 koraka samopregleda. Napominjemo da kampanja #čekiraj nije usmjerena samo na žene kao skupinu izloženu ovoj bolesti, nego i na muške članove porodice koji link aplikacije mogu podijeliti sa svojim majkama, suprugama, kćerkama, sestrama i prijateljicama i na taj način im poručiti da im je njihovo zdravlje važno, istaknula je Hidajeta Čomor, stručni saradnik za korporativne komunikacije BH Telecoma.
– Zahvaljujući našem partneru kompaniji BH Telecom vjerujemo da ćemo doći do još većeg broja ljudi i potaknuti ih da podijele link na cekiraj.ba kako bi što veći broj žena u našoj zemlji došao do potrebnih informacija o samopregledu. I zato smo im jako zahvalni, ističe za kraj Korjenić.
Čekirajte i vi, posjetite cekiraj.ba na svom mobilnom telefonu.
Pozivamo vas da postanete dio humanitarne #čekiraj mreže: na svom mobitelu podijelite cekiraj.ba web link sa svima koje volite i pozovite sve svoje prijateljice da nauče ova 3 osnovna koraka, podsjetite ih da misle na svoje zdravlje.
Ne čekaj. #čekiraj