Ove godine jubilarni, deseti Weekend Media Festival iza sebe ostavio je više od 160 govornika na preko 60 zanimljivih panela, te rekordnih 5000 posjetitelja. U tri dana ovog najvećeg događanja medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Evropi, stara tvornica duhana u Rovinju postala je tako centralno mjesto za umrežavanje, dijeljenje znanja i opuštanje uz najbolje muzičke ritmove i party program. Šta kažu o velikoj godišnjici nakon što su se dojmovi slegnuli, saznali smo od direktora Weekend Media Festivala Tome Ricova i direktora programa Weekenda Nikole Vrdoljaka.
Deset godina Weekend Media Festivala je iza Vas. Kako biste saželi tri dana Weekenda?
TOMO RICOV_Iza nas su tri dana odličnog programa uz izvrsno vrijeme u sunčanom Rovinju. Sretni smo što smo proslavili 10 godina Weekenda s tolikim brojem prijatelja, kolega i gostiju, što potvrđuju i brojke jer smo ove godine imali rekordnih 5000 posjetitelja.
Kakvi su dojmovi drugih? Jeste li primili čestitke, pohvale, kritike?
NIKOLA VRDOLJAK_Weekend je bio sjajan i to vidimo po odličnom feedbacku od različitih sudionika. Ipak, bilo je i grešaka kojih smo svjesni i za to smo sami sebi najveći kritičari. Dobili smo dobre i konstruktivne prijedloge koje ćemo svakako uvažiti kako bi napravili još bolji festival sljedeće godine. Nama je ključno da svojim gostima donosimo dodanu vrijednost i dok god oni misle da je tako Weekend će biti tu.
Što biste posebno istaknuli iz programa desetog Weekenda?
NIKOLA VRDOLJAK_Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o STEM revoluciji, o budućnosti marketinga i naše industrije govorio je Sasha Savić, Boris Jokić pričao je o važnosti savremene muzike u obrazovanju, a valja istaknuti i panel Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati koji je bio jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Također, imali smo nekoliko rasprava koje su promatrale transformaciju medija koja je ključni motiv koji pratimo već godinama. Weekend Media Festival je zapravo iskustvo koje našim gostima mora donijeti neku vrijednost, a uz bogati program dio tog iskustva su i štandovi te party program.
Kakav je bio party program jubilarnog Weekenda?
TOMO RICOV_Veliku desetu godišnjicu proslavili smo slavljenički – uz mnoštvo popratnog sadržaja i odličan muzički program. Za atmosferu su bili zaduženi Sajsi MC, Nipplepeople te Nik Orosi & Pill Jackson, a Weekend su svojim zaraznim ritmovima zatvorili Neno Belan & Fiumensi svirajući Đavole. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim, a već se veselimo planiranju prve godine druge dekade našeg festivala.
Čime ste posebno ponosni?
TOMO RICOV_Ponosni smo što smo uspjeli postati ne samo festival medija i komunikacija, nego businessa, tehnologija i kreativnosti. Ovdje se pokazuje ono u što mi vjerujemo, a to je da će znanja iz današnjih industrija medija i marketinga postati ključna za business budućnosti. Na Weekendu su mediji i marketing platforma za razvoj ostalih poslovnih grana.
Ove ste godine dio Weekenda posvetili i umjetnosti. Možete li reći nešto više o tome?
NIKOLA VRDOLJAK_Tako je. Ove smo godine po uzoru na velike svjetske festivale krenuli s Art zonom na kojoj su posjetitelji mogli pogledati radove poznatog grafitera Lunara i kupiti grafike s međunarodnog festivala ilustracija 36 Mountains. U Art zoni svoju instalaciju predstavila i štamparija Printera koja je napravila i ovogodišnje programske knjižice Weekenda koje svijetle u mraku.
Koji su novi digitalni trendovi predstavljeni u Rovinju ove godine?
NIKOLA VRDOLJAK_Sada je već jasno da je mobile prvi ekran svima tako da smo se fokusirali na to kako postati mobile first brend. Bavili smo se i vizualnim storytellingom, a govorilo se i o Instagramu kao digitalnom formatima te kako on utječe na stvaranje sadržaja.
Kakvi su Vam planovi za dalje, odnosno 11. Weekend Media Festival?
TOMO RICOV_Weekend još više mora postati iskustveni festival i imat ćemo dosta sitnih promjena, počevši od dvorana pa do sistema naplate. Sve to ima zajednički cilj da korisničko iskustvo sljedeće godine bude što bolje. Uostalom, dogodine namjeravamo ostvariti saradnju s nekim zemljama koje nam pružaju uvid na neka druga tržišta.