U novembru smo u Madridu imali priliku prisustvovati promociji nove Toyota C-HR. Koncept je ranije predstavljen u Parizu i Frankfurtu, a sad smo dobili priliku provozati je na madridskim ulicama.
Iza oznake C-HR krije se naziv Coupe High-Rider, a riječ je o modernom crossoveru kompaktne klase koji dolazi kao hibridna verzija, a temelji se na TNGA (Toyota New Global Architecture) platformi, te je uz modele Avensis, Auris, Yaris, Aygo, Camry, Verso i Corolla ovo osmi Toyotin model koji je razvijen i konstruiran po ukusu evropskog kupca.
[youtube]https://youtu.be/TXXcZfl4aHY[/youtube]
Japanski su stručnjaci lijepo ukomponirali najbolje od Priusa i RAV4 te sve začinili coupeovskim atributima. Automobil je namijenjen mlađoj populaciji. Od gradske vožnje prema poslovnom sastanku do zadovoljavanja životnih strasti za avanturizmom, nova Toyota C-HR savršeno odgovara svima koji žive život punim plućima – nesmetano vas vozi kroz urbanu svakodnevicu, poručuju iz Toyote.
[youtube]https://youtu.be/GPYdyilnpzM[/youtube]
Kao i Toyota Prius i C-HR nudi dva motora kao opcije. Jedan od njih je tradicionalni hibridni sistem pozajmljen iz Priusa sa 1.8L motorom sa 122 ks, uz CO2 emisiju od 90 g/km što je odlično za kupce u potrazi za eco-friendly vozilima. Jedina opcija je potpuno novi 1.2L turbo benzinac sa 116 ks. Hibridna verzija se može dobiti sa šest brzina manualnim i CVT automatskim mjenjačem, a ova druga verzija i sa pogonom na sva četiri točka (pogon na prednjim točkovima je standardan na oba modela).
Ovaj automobile sa petero vrata unosi uzbudljivo novo iskustvo vožnje sa povišenom pozicijom sjedenja te iznimnom preglednošću. Njegov veoma atraktivan dizajn predstavlja revoluciju u segmentu i prikazuje novo zaštitno lice Toyote. Jedinstven dizajn sjedišta kombinira vitkiji i sportski naglašen gornji dio s bolje profiliranim i podržavajućim donjim dijelom, za ugodniji i opušteniji osjećaj tokom dužih putovanja.
U interijeru naglasak je na Sensual Tech filozofiji uređenju kabine koja kombinira tehnološki naprednu funkcionalnost s dozom emotivnosti i osjećajem ugode u vožnji. Sve kontrole na središnjoj konzoli i 8-inčni središnji zaslon s redizajniranim i poboljšanim HMI multimedijalnim prikazom blago su zakrenuti prema vozaču. Tu je i specijalno dizajniran JBL audio sistem sa devet različitih zvučnika.. Ergonomija je podignuta na visoki nivo, a ostali putnici također lakše mogu upravljati željenim kontrolama središnje konzole i multimedijalnog sistema. Kabina orijentisana na vozača ima i ručicu mjenjača koja je usmjerena ka vozaču radi lakšeg pristupa. Ovaj model je dostupan u tri različite šeme boja kabine, uključujući tamnosivu, crnu i plavu, kao i crnu i braon.
U sigurnosnom dijelu Toyota C-HR ima Safety Sense paket aktivne sigurnosti koja je sastavni dio serijske opreme, a dodatne opcije su sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara, tempomat s prilagodbom brzine pomoću radara, sistem prepoznavanja pješaka, sistem prepoznavanja prometnih znakova, sistem upozorenja prilikom napuštanja prometne trake s korekcijama upravljača i automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala.
U prodajnim salonima u BiH novi Toyota C-HR možete pogledati već od kraja novembra. Osnovni C-HR kod nas košta 38.200 KM, dok osnovni hibridni model košta 48.370 KM.
foto_FBL/Toyota