U godini kada Chanel obilježava tačno 100 godina prisustva u Velikoj Britaniji, francuski modni gigant odlučio je proslaviti ovu važnu prekretnicu na način koji savršeno oslikava njegov identitet – kroz umjetnost, kulturu i vizionarsko razmišljanje. Rezultat je novo izdanje pod nazivom Arts & Culture Magazine – impresivna publikacija koja reinterpretira Chanelovo kulturno nasljeđe i savremene umjetničke saradnje.
Više od mode
Chanel je odavno prestao biti samo sinonim za luksuznu odjeću i parfeme. Danas, ova kuća stoji kao snažna kulturna sila koja oblikuje globalnu kreativnu scenu. Od vremena Gabrielle Coco Chanel pa sve do današnjih dana, Chanel nije pratio tokove – on ih je stvarao.
Upravo to potvrđuje i ovo, 250-stranično izdanje Arts & Culture Magazine, koje dokumentira ključne umjetničke projekte i saradnje brenda u posljednjih pet godina. Magazin je produciran pod okriljem Chanel Culture Funda, a njegovo kreativno vodstvo potpisuje Yana Peel, predsjednica za umjetnost, kulturu i naslijeđe unutar kuće Chanel.
Daleko od komercijalne brošure, magazin je koncipiran kao kolekcionarski predmet. Štampan je na različitim vrstama papira i donosi taktilno, luksuzno iskustvo čitanja. Na engleskom jeziku, izdanje nudi pogled u budućnost kreativnosti kroz oči umjetnika, mislilaca i saradnika koji su u dijalogu s Chanelovom estetikom i vrijednostima.
Prvo izdanje donosi upečatljivu naslovnicu s predmetima iz lične kolekcije Gabrielle Chanel – uključujući bistu koju je 1921. izradio kipar Jacques Lipchitz, stilizovanu metalik sunčanim naočalama iz Chanelove kolekcije za jesen 2002. godine. Unutar magazina, čitaoci će otkriti simbolične detalje poput kolaža s lavljim motivima koji referiraju na horoskopski znak osnivačice brenda, kao i sofisticirane vizuale koji spajaju bisere s legendarnim parfemom Chanel No. 5, stvarajući bogatu naraciju o naslijeđu i inovaciji.
Pop-up u Londonu i globalna distribucija
Povodom promocije magazina i stogodišnjice prisutnosti u UK, Chanel je do 28. juna preuzeo legendarni Foreign Exchange News Shop u londonskom Bayswateru, pretvarajući ga u ekskluzivno kulturno iskustvo. Magazin će također biti dostupan u 20 pažljivo odabranih knjižara širom svijeta – od Amsterdama i Pariza do Tokija i New Yorka.
Lansiranjem ovog magazina, Chanel šalje jasnu poruku: moda nije samo odjeća. Ona je umjetnost, kultura i snažan alat izražavanja. Arts & Culture Magazine svjedoči o Chanelovom nepokolebljivom uvjerenju da kreativnost ima moć oblikovati društvene tokove – sada i u budućnosti.