Šta nam se svidjelo na crvenom tepihu drugog i trećeg dana 30. Sarajevo Film Festivala

Crno kao simbol vječite elegancije, nešto da sluti na radost, nešto da oboji nebo kao ametist

Release Date
22/08/2024
piše
Milica Dragomirović
foto
FBL

Nakon što smo prve večeri Sarajevo Film Festivala vidjeli ekspoloziju boja, printova, patterna i tekstura koje su se prelile preko crvenog tepiha, nastavljamo sa različitim modnim pričama ispričanim duž crvenog tepiha. I dalje ostajemo u okviru dominantnog, upadljivog, i maksimalističkog, što mene konkretno, nevjerovatno zabavlja. Svaki outfit ma koliko jednostavan ili možda prezasićen na oko, govori o nečijim preferencijama, navikama, željama i izborima. Ono što nosimo je prva slika našeg identiteta prije nego što ikada progovorimo i damo slici zvuk, htjeli mi to ili ne. Zato je istovremeno preteško i prezabavno birati ove outfite i pisati o njima, a držati se samo pojmova koji se tiču modnog aspekta. Naravno, ovde ipak ne uspjevamo da uvrstimo baš sve što nam se dopada, za to obavezno pratite FBL Instagram stranicu, i naravno nije baš ni da nam se sve što smo vidjele dopalo, ali taj komentar ćete sačekati samo još malo, budite strpljivi!

 Do tada, pročitajte šta imamo reći o drugoj i trećoj večeri na crvenom tepihu.

 

Women in black

Da budem potpuno transparentna – ja zapravo smatram da je crna vječito dosadna, više nego vječito elegantna. Da elaboriram dalje, mislim da je to vrlo često najbezbjedniji izbor za one koji ispit samo žele da polože kojom god ocenom, daleko od toga da smatram da je svaka crna haljina baš ono na šta je Givenchy mislio kad je patentirao malu crnu, a kada ih vidim na crvenom tepihu automatski se pretvorim u Mirandu Priestly sa čuvenom rečenicom na vrhu jezika. I zaista, crna toaleta na crvenom tepihu? Groundbreaking.

Međutim! Naredne tri toalete su, iako crne pa samim tim i ne moj prvi izbor, nevjerovatno zabavne u teksturi, aksesoarima, i stajlingu pa su se našle kao prve na ovoj listi. Počevši od prve koju nosi Maja Čengić, i donosi nešto mekši twist klasičnog balon mantila, i umjesto utilitarnog i tvrdog daje i jedan utisak lakoće i poletnosti zahvaljujući nabranim rukavima i izrezom bez revera.

Maja Čengić u kreaciji Marka Fehera

 

Zatim kod glumice Belme Salkunić imamo nasmireniji od tri izbora sa jednom klasičnom svečanom crnom haljinom, koja je opet zabavna zbog nabranog korseta, asimetričnog gornjeg dela, i rukava koji vrlo nježno pada.

Belma Salkunić

 

Treća po redu crna kombinacija koju je nosila glumica Bojana Gregorić Vejzović je zapravo moja omiljena iz nekoliko razloga: suknja sa svjetlucavim krljuštima, gornji dio koji je fantastičnog oblika i materijala, bijeli rubovi rukava, minđuše koje odaju utisak kao da su iz arhive kraljevske porodice, sitna mreža na čarapama, crveni ruž. Jeste crno, jeste bijelo, jeste crveno, u teoriji i na papiru jeste: Čestitam koleginice, dobili ste 6!, ali u realnosti i na oko je čista desetka.

Bojana Gregorić Vejzović

 

And the sky was made of Amethyst

 Postoji posebna čar u kombinaciji narandžaste i ljubičaste, oduvijek. Ove dvije boje, iako obje nevjerovatno vibrantne i dominantne svaka za sebe, stvaraju jednu neočekivanu harmoniju kada se koriste kako treba. Kod glumice Nadine Mičić, apsolutno sve je na mjestu. Mene cijeli ovaj outfit nevjerovatno podsjeća na Hiljadu i jednu noć, ako bi Šeherezada bila žena u 2024. godini koja je upravo krenula da pogleda ekranizaciju sopstvenog života. Oblik, boja, izbor zlatne za cipele i torbu, zatim detalji na torbi i nenapadne sandale, sve je u međusobnoj harmoniji.

Nadine Mičić

 

Ipak poruka

I više nego vrijedna još jednog (a i mnogo više) pomena jeste Jasmila Žbanić koja je svake večeri, nasmijana i puna samopouzdanja ispozirala pred blicevima u istoj haljini. Biće da smo bili u pravu i da njen outfit, osim što je nevjerovatno lijep, također jeste poruka. O tome šta želi da poruči, možda bolje da ne polemišemo još uvijek, Festivalu još uvijek nije kraj, a ekplikacija možda tek slijedi. Svakako se nevjerovatno radujem ovom modnom momentu, i sa porukom, i bez nje, ovaj cijeli look je vrijedan ponavljanja.

Jasmila Žbanić treću noć u istoj kreaciji

 

Crna ekselencija

Okej, očigledno ne možemo pobjeći od crne u svim oblicima, kombinacijama i za sve polove, ali ovdje ponovo imamo sjajan primjer toga kako crno ne mora biti jednolično ili dosadno. U skladu sa svojom profesijom i afinitetima Kemil Bekteši je crvenim tepihom prošetao u savršeno ukrojenom crnom odijelu koje od neukaljane klasike dijeli ilustracija sa motivima spomenika Tjentište ispod revera, koju potpisuje Bazerdžan concept store, kao i bijela ležerna majica koja viri ispod. Neka ovo bude oda hipsterizmu, koji mnogi od nas nikada neće prerasti. Bravo.

Kemil Bekteši

 

Gospodin i gospođa Smit

Stigli smo do jednog (opet crnog) primjera kako par može izgledati savršeno sinergično, bez da odaju utisak bliznakinja iz filma The ShiningAdna Dučanović i Dženan Musa pojavili su se u  potpunom skladu, uzimajući u obzir sve elemente uključujući i stav i pozu, ne samo look. Posebno je osvježavajuće vidjeti muškarce u kvalitetnim odijelima, kod kojih nije presudan brend, monogram ili etiketa, već kroj koji je na mjestu gdje treba, te je ovo svakako jedan od boljih primjera kako jedno odijelo treba da izgleda. Ipak, u ovom slučaju bitno je pomenuti da je i ovo odijelo No Nation Fashion te je ovo jedan od komada koji je kreiran i sašiven uz pomoć migranata. S druge strane, Adna je čini mi se jedina (a možda mi se i pogrešno čini, praštajte unaprijed) od žena na crvenom tepihu koje su se odlučile da ponesu kombinezon, i moram priznati da joj da odluka ide u prilog. Ovo je oblik koji komplimentira njenu figuru, i ne oduzima od njene prirodne ljepote, a rese na kombinezonu i narukvice su sasvim dovoljni detalji. Logikom stvari ovo zapravo jeste prilično minimalistički, ali ne odaje utisak nedovršenog, što često umije da bude utisak kod monohromatskih, minimalističkih kombinacija.

Adna Dučanović i Dženan Musa

 

Zanosna vila

Iz nekog razloga nisam sigurna šta da napišem u slučaju ovog stylinga, ali znam da mi se dopada. Ima izuzetno opuštajući kvalitet i nešto što nevjerovatno prija oku. Da li zbog boja koje su vrlo nježne, a opet presječene jednom odsječnom i opasnom crnom (koja pride u potpunosti ima smisla u ovoj kompoziciji), da li zbog kroja koji je opušten i vazdušast kao oblak, da li zbog Judite Franković koja savršeno nosi ovu kreaciju Kaftan studia – ne znam, ali mi se dopada. Na kraju dana, ako izuzmemo gornji dio toalete koji se skida, ostajemo sa jedno prilično konvencionalnom golubije sivom haljinom čiji je najveći kvalitet to što je savršeno sašivena. Ali na kraju dana, to je vrlo često najbitnija stavka koja običnu haljinu izdvaja od besprijekorne.

Judita Franković

 

Bašta

 Kratko i jasno – na ovoj fotografiji sve kako treba da bude.

 

Lagan kao nedjeljno jutro

Sklona sam muškarcima koji od ležernog prave lijepo. Posebna pohvala Cordu Jeffersonu u ovom slučaju za kombinaciju boja, hvala ovoj maslinasto zelenoj i zlatnom detalju na obući što crna ovdje nije usamljena. Također, ovde je odabir obuće istovremeno upitan i pohvalan. A zašto? U nekoj drugoj situaciji vjerovatno bih duboko osudila papuče na crvenom tepihu, međutim, vratiću se na sopstvenu tezu sa početka prethodnog teksta: muškarci baš i nemaju izbora. Pa obzirom na to da nije u pitanju Birkenstock tip papuče, i da ovdje ipak pričamo o nečemu što je više cipela, sa samo malo straha ću reći – meni je ovo super! Svakako, ako obratimo pažnju na kompletan outfit, gledamo jednu iscjela opuštenu kombinaciju koja je istovremeno prikladna, što nam govori da možda muškarci ipak imaju malo više izbora nego što mi mislimo, samo da je pitanje šta će i kako izabrati.

Cord Jefferson

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.