Prošle sedmice je u sarajevskom Klubu, predstavljen novi parfem Gucci Memoire D’une Odeur parfem. Novi Gucci miris je prvi gender free miris, namijenjen za svaki rod. Cijeli koncept eventa je drugačiji, kakav je i novi miris. U toaletu je uređena promocija Gucci Memoire, gdje su posjetitelji mogli ući u sve prostorije, bez obzira na rod, što je i cilj cijelog Gucci koncepta.
Miris je u našoj podsvjesti vezan za djeliće trenutaka koje smo proživjeli, bojeći ih emocijama i radošću, intenzivnom ljubavlju ili silnom tugom. Miris kao poklon ponovo može oživjeti trenutak iz prošlosti. Zato su organizatori se prisjetili svih važnih momenata koji su obilježili historiju Bosne i Hercegovine. Prisjetili su se sarajevske Olimpijade, velikih uspjeha bh. umjetnika i sportista: Ive Andrića, Jasmile Žbanić, Danisa Tanovića, Bijelog dugmeta, sportskih klubova…
Prvi Gucci gender free miris istražuje moć uspomena. Mješavina mirisa i emocije koje prevazilaze rod sa neočekivanim sastojcima: rimskom kamilicom, indijskim koralnim jasminom, mošusom i plemenitim drvenastim sastojcima. Zaštino lice cijele kampanje je Harry Stylse, mlada nada britanske pop scene.
Promociji su prisustvovali i mladi gumci Amila Terzimehić, Alisa Čajić, Emir Fejzić, Andrea Aković, fotografi Edvin Kalić i Almin Zrno i mnogi drugi, koji su bili i nosioci bh Gucci kampanje za društvene mreže.