Na drugom izdanju 360 Design Budapest izložbe, koja je upriličena početkom oktobra predstavljeno je više od 180 savremenih dizajnerskih kreacija. Event koji organizira Hungarian Fashion & Design Agency predstavio je brojne jedinstvene dizajnerske kreacije, uzbudljive instalacije s naglaskom na održivosti, te uspješne diskusije. Mađarski produkt dizajneri predstavili su kulturno bogatstvo srednjeevropske dizajnerske industrije i njihove savremene kreacije zajedno sa češkim, poljskim i slovačkim talentima.
The Hungarian Fashion & Design Agency (HFDA) osnovana je 2018. kako bi podržala sve u modnoj i industriji dizajna na efikasan i struktuiran način slijedeći unaprijed odrđene strateške stubove. Kako bi ostvarili svoje ciljeve, svake godine organizuju događaje, kao što su glavni modni događaj u regionu, Budapest Central European Fashion Week i 360 Design Budapest nagrađivanu izložbu.
Agencija je po drugi put ove godine održala izložbu 360 Design Budapest. Ove godine izložba, Art Market Budapest i Budapest Design Week su se međusobno podržavali kao strateški partneri. Njegov uspjeh se ogleda i u broju posjetitelja, više od 3500 ljudi je pogledalo češke, poljske, mađarske i slovačke savremene kreacije.
– Pri realizaciji izložbe željeli smo povećati popularnost srednjoevropskih dizajnerskih proizvoda i pomoći im da uđu na međunarodno tržište. Već mogu reći da smo ispunili taj cilj, jer dizajneri već bilježe izvanredne rezultate. Proizvođači i trgovine namještajem, restorani sa Michelinovim zvjezdicama, te brojni lanci trgovina su kontaktirali neke od njih. Meet the designer i okrugli stol o dizajnu DIJALOG realizovan u okviru izložbe su takođe bile veoma uspešni. Ukoliko ste propustili, možete poslušati razgovore putem HFDA YouTube i Spotify kanala, izjavila je Zsófia Bata-Jakab.
Prilikom realizacije izložbe među najvažnijim aspektima bila je upotreba održivih rješenja, što se odrazilo i na sam koncept izložbe. Za kreaciju izložbenog prostora korišteni su betonski blokovi, cigla i građa, koji će uskoro dobiti novu funkciju. Iluzija vode ili kit izgrađen na plafonu napravljeni su od materijala za višekratnu upotrebu. Ovogodišnja uzbudljiva novina bila je da su se posjetitelji mogli prijaviti za ekskluzivne ture koje su vodili renomirani predstavnici različitih oblasti umjetnosti, što je rezultiralo totalnim umjetničkim okvirom.
Slično kao i prošle godine, zainteresovani su mogli vidjeti dizajnerske objekte na mjestu događaja, ali i kroz potpuno novu perspektivu u virtuelnom svijetu. Dizajnerske ture su mogle biti završene koristeći VR naočale postavljene na izložbi. Izložba je uspješno nastavila živjeti u online prostoru gdje je pogledalo više od 1600 ljudi, a broj raste i dalje. Zahvaljujući ovoj prilici,ljudi iz cijelog svijeta mogu otkriti mađarske i regionalne dizajnere i dizajnerice i gotovo 180 jedinstvenih dizajnerskih objekata koje su kreirali.