Da li će LVMH kupiti Off-White?

Release Date
07/11/2023
fotografija
Off-White

Nezavisna novinarka Astrid Wendlandt, poznatija kao Miss Tweed, objavila je članak na svojoj web stranici otkrivajući da bi  najveći svjetski modni konglomerat Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) vrlo brzo mogao kupiti Off-White u cijelosti, kupili bi licencu za proizvodnju od Farfetch kompanije i rješili čvora oko vlasništva brenda koji je prilično zamršen zadnjih pet godina.

Off-White je bio jedini brend New Guards Group u vlasništvu Virgila Abloha, a koji je grupa proizvodila i distribuirala putem ugovora o licenciranju do 2035., o kojem je Abloh mogao ponovo pregovarati 2026. godine. Kad je kompanija Farfetch kupila New Guards Group 2019. ugovor je prešao u njihove ruke. Godine 2021. Virgil Abloh je bio unapređen u LVMH-ovog najvišeg direktora. Tad je prodao 60 posto većinskog udjela u Off-White brendu LVMH-u, zadržavši vlastitih 40 posto i kreativno vodstvo, s tim da je ugovor o licenciranju ostao u rukama kompanija Farfetch i New Guards Group. Od prvog dana 2026. godine, Abloh je mogao prenijeti Off-White negdje drugo da je htio. Međutim, niko nije mogao predvidjeti preranu smrt dizajnera, koja je brend ostavila bez roditelja (bukvalno) i usred ničije zemlje jer je njegovo vlasništvo podijeljeno. Sada, očigledno, LVMH želi finalizirati svoju strategiju i kupiti licencu od kompanije Farfetch, navodno prije 2026.

 

 

Prema finansijskim izvještajima objavljenim na proljeće, poslovanje kompanije Farfetch uveliko ovisi o Off-Whiteovih 300 miliona godišnje prodaje. Dionice kompanije Farfetch su ovog augusta pale za 40 posto, a rezultati koje je grupa objavila sugerirali su mali, ili gotovo nikakav, rast za kompaniju koja uprkos svom statusu još nije postala profitabilan na čvrstoj i kontinuiranoj osnovi.

Prema postu Miss Tweed, upravo bi Farfetchova trenutna slabost i ovisnost o brendu Off-White opravdala preuzimanje od strane LVMH-a, koji bi kupio impresivnu, ali ranjivu korporativnu mrežu i vrlo prepoznatljiv brend koji već de facto posjeduje sa svim svojim licencama . Ugovor bi proširio LVMH-ovu mrežu, koja, podsjetimo, ne samo da posjeduje brendove u svom portfelju, već preko L Cattertona ima ulaganja gotovo svuda u industriji. Svakako, pridruživanje LVMH-u predstavljalo bi sticanje nove i snažnije platforme za brend i, vjerovatno, ponovno rođenje brenda sa medijske tačke gledišta, kao i snažno širenje njegovog poslovanja.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.