WagaWood otkriva novi identitet: Ručno izrađeni unikatni proizvodi iz srca Bosne i Hercegovine

Release Date
07/11/2023
fotografije
Studio Soba

WagaWood, brend iz Konjica koji je doslovno uklesan u srce Bosne i Hercegovine, danas otkriva svoj novi identitet kao WAGA. Novo ime, ali vjerna posvećenost istinskoj ljubavi prema drvetu, preciznom drvorezbareskom zanatu i vječnim pričama koje svaki komad drveta nosi.

Ovim korakom, WAGA donosi proširenu kolekciju ručno izrađenih proizvoda od već poznatih unikatnih daski za posluživanje i dekoriranje, profinjenih kutija za nakit, do novih proizvoda kao što su dekorativne kreacije PAR ili ikonični stalak za knjige KRUNA. Posjetitelji mogu očekivati jedinstveno iskustvo istraživanja kolekcije kao i storytellinga vrijednosti WAGA brenda, uživajući u bogatoj historiji i nasljeđu koje inspirira svaki komad.

foto_Studio Soba

Naš novi identitet WAGA obuhvaća ne samo novo ime, već i sve ono što predstavlja ljubav prema drvetu i tradiciji, ali i predanost očuvanju prirode i kulture. WAGA s ponosom najavljuje lansiranje svoje potpuno nove web stranice WAGA.BA i društvenih mreža sa prefinjenim novim brand identitetom. Ovaj korak nadahnjuje se bogatim nasljeđem u Bosni i Hercegovini i predstavlja novo poglavlje u priči o posvećenosti visokom kvalitetu, promociji konjičkog drvorezbarstva, dizajna i održivosti, poručuje Jasmina Dizdarević, lice koje stoji iza brenda WAGA.

foto_Studio Soba

WAGA se obavezuje da će svaki proizvod nositi priču i tradiciju Konjica, Bosne i Hercegovine, te podijeliti to s cijelim svijetom, kroz novu strategiju eksponiranja na strana tržišta. WAGA proizvodi nisu samo sadašnji dekorativni predmeti, već dragocjene priče i nasljeđe koje će se prenositi generacijama.

Važno je istaknuti da je Konjičko drvorezbarstvo upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.

Georges- Antoine Ventillard i Jasmina Dizdarević / foto_Studio Soba

Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, npr. bosanski orah i jasen. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta. Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju, kaže Jasmina.

foto_Studio Soba

Pod strateškim vodstvom pariške konsultantice Leyla Mattison, sarajevski duo Studio Soba, mostarski kreativni kolektiv Styležurnal te agencija grafičkog dizajna MxN Little Creative Factory su zabilježili ovo uzbudljivo putovanje novim identitetom, fotografijama, i video materijalom koji sad prati razvoj WAGA branda širom svjeta.

Za više informacija i vizualnu prezentaciju nove estetike, posjetite WAGA web stranicu.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.